h-a Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 nordlyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dame på høyhelte sko, sittende på huk? 2 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kanskje 3sek faktisk var litt lenge i dette tilfellet? Beveget det seg fort? Synes det fløt litt ut kanskje. Men bevares! det er mye flottere en noe jeg har fått til, så jeg skal bare holde kjeften min! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dame på høyhelte sko, sittende på huk? +1 Den så ikke jeg Ga en helt ny tolkning av bildet. Spennende kombinasjon av kunstig lys og nordlys, men synes kanskje i dette formatet bildet blir litt oppdelt. Det blir ikke så mye samspill mellom by/vann og resten av bildet. Har du en v2 uten kutt? Lenke til kommentar
h-a Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Dame på høyhelte sko, sittende på huk? Ja, ser det nå. Godt observert. Skulle egentlig være non-figurativ Lenke til kommentar
h-a Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Kanskje 3sek faktisk var litt lenge i dette tilfellet? Beveget det seg fort? Synes det fløt litt ut kanskje. Men bevares! det er mye flottere en noe jeg har fått til, så jeg skal bare holde kjeften min! Hei, det har bra fart på seg, så to sekunder ville nok vært enda bedre. Kunne hatt noe høyere ISO, men det gir vel mindre dynamikk og lettere utbrent. Dette er jpg rett fra kamera på middels oppløsning. Nordlyset er selvsagt enda flottere ute i naturen langt i fra byen Lenke til kommentar
h-a Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Dame på høyhelte sko, sittende på huk? +1 Den så ikke jeg Ga en helt ny tolkning av bildet. Spennende kombinasjon av kunstig lys og nordlys, men synes kanskje i dette formatet bildet blir litt oppdelt. Det blir ikke så mye samspill mellom by/vann og resten av bildet. Har du en v2 uten kutt? Takk. Lysene fra byen forstyrrer lett. Også lett å glemme å vatre opp kamera ordenlig som man ser på versjon 2 og 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg