Eivor Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Jeg kan bruke Microsoft Live mail til å laste inn min e-post fra Telenor (online.no). Bruker jeg en annen maskin kan jeg logge meg inn hos online for å lese min e-post. Bruker jeg outlook kan jeg legge til min online-konto. Hva er egentlig så fortreffelig med outlook? Er det egentlig noen vits å bruke den? Endret 17. september 2015 av Eivor Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Noen liker å ha mailen sin lokalt og da kan jo Outlook eller en hvilken som helst annen mailklient gjøre jobben. Personlig så har jeg ikke noe behov for å ha en lokal kopi av mailen min, men jeg kan se at noen ønsker dette. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dette var eit rart spørsmål. Er det nokon som tvingar deg til å bruke Outlook? 1 Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Dette var eit rart spørsmål. Er det nokon som tvingar deg til å bruke Outlook? Selvfølgelig ingen som tvinger meg (det var egentlig et rart svar). Jeg har ikke funnet ut om det er noen fordeler med outlook versus Live mail eller andre e-post program for den saks skyld. Det er det jeg ønsker svar på. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Outlook har jo en del avanserte funksjoner, spesielt med tanke på avtaler og kontakter, som en ikke finner i Live mail. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Selvfølgelig ingen som tvinger meg (det var egentlig et rart svar). Jeg har ikke funnet ut om det er noen fordeler med outlook versus Live mail eller andre e-post program for den saks skyld. Det er det jeg ønsker svar på. Som ilpostino seier, Outlook har ein haug med avanserte funksjoner som gjerne ikkje er aktuelle for den gjengse heimebrukar. I ein bedrift med MS Exchange er det å ikkje bruke Outlook hol i hovudet, og det er dei Outlook rettar seg mot. Men viss du likavel har ein lovleg utgåve av Outlook liggjande, so kan du likegodt bruke den. Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Det er outlook.com jeg refererer til, det glemte jeg si. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Dersom outlook.com sjølve ikkje klarar å overbevise deg om at dei er verdt å satse på, so ville eg ikkje brukt noko meir tid på det om eg var deg. Sjølv brukar eg outlook.com til min private e-post, men det er berre fordi eg skulle teste det, og det fungerte so greitt at eg ikkje har sett noko nærare på andre alternativ. Det same vil eg tru du opplever med din online.no-konto. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 I næringslivet brukes Outlook mye fordi det har den beste støtten for Exchange. Joda, Outlook Web App er helt glimrende, men det er fremdeles raskere å ha et dedikert program til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå