RoarL Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hei. Jeg har hatt denne liggende en stund, men jeg tenkte nå at jeg skulle bruke denne til å åpne/lukke garasjeportene mine. Men den er aldri våken! Noen som har prøvd en slik bryter før og vet hvordan man får den til å holde seg våken lenge nok til å programere den? https://www.tronika.no/en/zwave-controllers/848-wall-controller-cws-3-1.html Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hvis den er batteridreven så er det sannsynligvis en egen rutine for å vekke den beskrevet i manualen. Klassiske eksempler er trykk 3 ganger på inkluderingsknappen, eller ta ut og sett inn batteriet. Lenke til kommentar
RoarL Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Hvis den er batteridreven så er det sannsynligvis en egen rutine for å vekke den beskrevet i manualen. Klassiske eksempler er trykk 3 ganger på inkluderingsknappen, eller ta ut og sett inn batteriet. Congratz med 10 000 innlegg forresten. Hjemmekontor og lunsj=Homseer time. Jeg trykker meg gul og blå på knappene og det ser faktisk ut som om den holder seg våken. Den har ingen egen knapp for inkluderingsrutinen, men en slik kombo av frontknappene. Men om jeg konstant trykker på en av de, så får jeg konfigurert. Takk for svar. Lenke til kommentar
NodOn support Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Hello, In order to wake up the NodOn Wall Switch, you just have to push any kind of button. When you push a button, the Wall Switch will wake up and go to sleep only when the gateway will notify him. If you have any questions, feel free to contact our technical support at [email protected] Thomas NodOn Support (An ID-RF brand) Lenke til kommentar
Greve Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hello, I have the Octan remote, and in vera it is always reported "can't detect device". It works, but would be nice not to have the error message all the time on the dashboard. Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå