SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Btw MS lager de beste programene. De funker med engang du installerer de. *grin* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Gatekjøkken har så mye mer smak i burgerne.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Btw MS lager de beste programene. De funker med engang du installerer de. *grin* Ja, det er helt utrolig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Btw MS lager de beste programene. De funker med engang du installerer de. *grin* Ja, det er helt utrolig. *mobbe linuxfolk* Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Rød Hatten min funket også med en gang da. . . Open Office også. . . Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Mcdonalds mat er overhodet ikke noe godt! Ingen av disse fast food sjappene kan lage noe mat...det er ikke mulig...Skal man ha ordentlig mat må man handle på disse gatekjøkkene (som ofte er okkupert av noen ikke fra norge)..Det er der man får ordentlig mat (vell...hamburger osv. er ikke ordentlig mat da) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg synes nå selv at McD har god mat jeg.. favorittene mine er Mc chicken premiere, og big mac.. men jeg er enig i at reklame har masse av skylden.. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Må slenge meg på og si at jeg og mener Mc Donalds har god mat... Er liksom den spesielle smaken, kan selvfølgelig ikke sammenlignes med andre matretter, men til den prisen de har så synes jeg det holder for å mette en sulten mage engang iblandt Grunnen til at Mc Donalds er så store har vel med ryktet de har, spesielt blant små barn, og sinnsykt innbydende reklamer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Grunnen til at Mc Donalds er så store har vel med ryktet de har, spesielt blant små barn, og sinnsykt innbydende reklamer Så du mener den STYGGE IRRITERENDE "I'm lovin' it"-reklamen er innbydende? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Noe McDonalds mat er godt, f.eks Big Mac, men du trenger en del ketchup Big Tasty, var verken Big (i forhold til burgere på gatekjøkken) eller tasty. Smakte bare vondt, og angret på at jeg kjøpte den i stedet for Big Mac etter første biten. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Grunnen til at Mc Donalds er så store har vel med ryktet de har, spesielt blant små barn, og sinnsykt innbydende reklamer Så du mener den STYGGE IRRITERENDE "I'm lovin' it"-reklamen er innbydende? Nei, tenkte mer på de reklameplakatene på søppelbøtter og sånt.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Sesam Det runde hjørnet i Trondheim i samme bygg som Samfundet har kanskje skandinavias beste burgere/kebab. Vunnet flere priser og anbefales virkelig å ta turen innom. De selger i _gjennomsnitt_ 500 (!) hamburgere om dagen. Håpe smaka bra ! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Smakte big tasty her forleden, og jeg kan fortelle dere at det ikke var noe anbefale. Jeg prøver egentlig å unngå McD fordi burgerne flyter rundt når du skal ete dem og det er bare masse kliss og vissen salat. Lenge leve skikkelig italiensk pizza! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) God Grunn for å spise på macern... Det ligger et steinkast fra skolen da går vel du på sogn!? og btw: hvorfor macern, når vi har KEBAB Endret 27. november 2003 av Torsteinen Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Husker at i bergen var det en burger kro som het BEST CORNER og de lagde byen beste hamburgere og pommes frites. Ta deg en tur til Sveins Grill på Danmarksplass og bestill den største burgermenyen. DA får du mat Lenke til kommentar
Deg Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) på hvittingfoss (rett ved shell stasjonen) har de verdens beste burgere 300 g med ost og uten tvilsomme ting som dressing og grønsaker er bare konge Endret 27. november 2003 av Deg Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 de er store pga. helt nøytral og flat smak som gjør at alle delvis liker det. Sesams i trondheim (ved studenten) det er god hamburger det, kåret til norges beste 4år på rad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå