Vizio Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som har smakt den? Den ser jo jævlig god ut på reklamen da.. Lurer på om jeg skal dra ned på mac'ern å kjøpe meg en, en dag... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 McTasty? En venn av meg kom på døra til meg med en sånn en.. Den smakte svidd hamburger med tennveske på.. Seriøst! Har hørt det samme av andre.. Er ikke noe god.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå er ikke Mcd mat noe godt i det store og hele da. Takke meg til skikkelig mat. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Mcdonald og Burger king er DRITT, vis man skal ha gode hamburgere og sånt "junkfood" så burde man spise på ordentlig gatekjøkken.... men vis valget er mcdonald eller burger king, så blir det burgerking! Og en ting til, har smakt big tasty, den smaker DRITT!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nettopp olsen Menneh.. hehe, må inrømme at jeg er helt fantastisk svak for crispy chicken til burger king.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jepps, egentlig en vitsetegning jeg så i larson, tror det var bizarro. Men den fant jeg ikke, så jeg laget min egen Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis det er big tasty vi snakker om her, vet jeg i hvert fall om èn her på forumet som ikke liker den...(sosohal).. Da vi var på Mc'ern spiste han ikke opp hele, og lagde bare masse gretne grimaser! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvorfor går ungdom i sin beste alder og spiser på McD? 1. Det er ukoselig der. 2. Det er grisete, bråkete, skittent og ekkelt der. 3. Det finnes utallige bedre steder å spise, muligens noen kroner dyrere. Men det er så absolutt verd det. I dag kjøpte jeg meg en kylling salat på en cafè, den var svingod, greit nok at den kostet noen tiere mer enn en bigmac, men for ****** da: 1. Jeg kan røyke på cafè. 2. Det er god kaffe på cafè. 3. Det er renere, kosligere og mulig å holde en normal samtale uten å bli forstyrret av en drittunge som mister happymealen sin på bakken, eller får feil leke. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 olsen: Det er billig, ok når du er i farten , og du vet hva du får. Hehe Thea, ser det for meg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er billig, smaker møkk og det er skikkelig ukoslig. Joda, man vet hva man får Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du skjønte poenget mitt, og alt jeg sa stemte. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du skjønte poenget mitt, og alt jeg sa stemte. hehe, jeg prøver bare å ødelegge for McD jeg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Den smaker ikke no særlig nei :\ men er en ting på mcrn jeg er svak for.. og det er Chicken Premiere hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvorfor går ungdom i sin beste alder og spiser på McD? Jeg pleier egentlig å unngå McDonalds og Burger King pga ungdom i sin beste alder som henger og dingler overalt. Makan til irriterende sopper skal man leite lenge etter.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg pleier egentlig å unngå McDonalds og Burger King pga ungdom i sin beste alder som henger og dingler overalt. Makan til irriterende sopper skal man leite lenge etter.. hehe Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Stemmer det at hvor 17 time åpnes det en ny mc'donalds?? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Sikkert, det er kvalmt uansett. KULTURIMPERIALISME! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 God Grunn for å spise på macern... Det ligger et steinkast fra skolen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det eneste eg spiser fra MCdonald er MCfeast. Den er god. Eller så er det så sjelden eg spiser mc/king mat er det er morsomt. De er store av en grunn og det er at mange syns burgerne deres er gode. Husker at i bergen var det en burger kro som het BEST CORNER og de lagde byen beste hamburgere og pommes frites. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 De er store av en grunn og det er at mange syns burgerne deres er gode. Det er det samme som å si at MS er store fordi de lager de beste programmene. McD er store pga reklame og indoktrinering. Hvor ofte har du ikke sett en liten pjokk på 6 år dra i mor si og rope: "JEG VIL PÅ MACDONALD!!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå