LMH1 Skrevet 18. september 2015 Forfatter Del Skrevet 18. september 2015 Kan jo sjekke det hvis det selges på byggmax eller maxbo. Hvis ikke tror jeg ikke gidder å bestille slike ting på nett, med mindre jeg får en test som viser den er bedre en andre. Er jo gøy med smart produkter, men hvis det er eneste som er bedre, så får jeg heller lyst å vurdere pris. Tror ikke jeg kommer å bruke iphone apper, eller android apper så mye. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Finner kun: NOBØ GLASS PANEL HEATER 1000W Maxbo har kun eldre modeller eller dårligere. Men den er noe for stor er ikke lett å finne noe 42x42 cm. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hilken panelovner man bruker trenger ikke å bety noe på strømregninga så lenge de klarer jobben, det man derimot kan spare rundt 30% strømforbruk på er aktiv dag og nattsenking av varmen. Om natta når man sover kan temperaturen senkes noe før den drar i gang til morgenen når man skal stå opp for deretter å senke temperaturen på dagen når alle er borte. Finnes mange systemer for dette og felles for dem alle er det de fungerer. Jeg bruker Micromatic sitt varmestyringssystem med over med slavetermostater og en master men som sagt alle de andre systemene der ute fungerer også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå