Fotoskrulla Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Norsk fjordlandskap II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Stoooopp! Nå går du ikke lengre ut..... Igjen en flott dokumentasjon på vår fantastiske natur. Stilig perspektiv, der skipene/båtene på fjorden ser ut som en tannpirker i Vestfjorden. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Stoooopp! Nå går du ikke lengre ut..... Igjen en flott dokumentasjon på vår fantastiske natur. Stilig perspektiv, der skipene/båtene på fjorden ser ut som en tannpirker i Vestfjorden. Hehehe! Jeg er vel ikke den som går lengst ut på kanten, kjenner suget i magen ganske fort. Takk for finfin kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Berre lækkert - og mer er det ikke å si om den saken. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Formidabel utsikt - og dybdesug. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Flott landskap der når det betraktes fra en fjelltopp. Har nok vært på den fergestrekningen som turist en gang for mange år siden 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Nærmest et vannkryss. Svært flott levert igjen. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Et meget flott landskapsbilde dette. Det er et flott oversiktssted over et nydelig fjordlandskap du har beveget deg inn i. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Herlig fjellfangst! Bredformatet gjør det ennå mer overveldende. Supert, Helene! 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Blir svimmel av slikt! Storslått, ikke mer å si om den saken... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Berre lækkert - og mer er det ikke å si om den saken. Roar Formidabel utsikt - og dybdesug. Vennlig hilsen Ragnar Flott landskap der når det betraktes fra en fjelltopp. Har nok vært på den fergestrekningen som turist en gang for mange år siden Nærmest et vannkryss. Svært flott levert igjen. mvh Ibn Et meget flott landskapsbilde dette. Det er et flott oversiktssted over et nydelig fjordlandskap du har beveget deg inn i. Flotte farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Herlig fjellfangst! Bredformatet gjør det ennå mer overveldende. Supert, Helene! Blir svimmel av slikt! Storslått, ikke mer å si om den saken... Bare lovord fra alle sammen i dag jo, det er nesten så jeg rødmer litt! Tusen takk! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Nydelig utsikt! Jeg burde komme meg ut av Oslo litt oftere. Fin kontrast mellom den grønne tungen og resten av fjorden. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Nydelig utsikt! Jeg burde komme meg ut av Oslo litt oftere. Fin kontrast mellom den grønne tungen og resten av fjorden. Ja,det synes jeg absolutt du burde. Dette vakre landet vårt har veldig mye flott å by på. Tusen takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg