Yippee Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Er det noen som vet om det går ann og få tak i (Brigaden), (Offshore) og (Bot og bedring) på enten DVD eller nett-tv? Takker så mye på forhånd Endret 17. september 2015 av Yippee Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg er også interessert i gamle norske serier, men jeg har ikke funnet noe. Jeg kommenterer kun for å se om andre vet svar. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Er ikke sikker på hvilken kanal de gikk på men ligger en del gamle NRK serier på nett med å bruke NRK app på smart tv. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sjekk også http://filmarkivet.no/(betal) Youtube har også Olsenbanden for eksempel (betal) Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Er ikke sikker på hvilken kanal de gikk på men ligger en del gamle NRK serier på nett med å bruke NRK app på smart tv. dem to første gikk på NRK og den siste gikk på TV2 Sjekk også http://filmarkivet.no/(betal) Youtube har også Olsenbanden for eksempel (betal) Olsenbanden har jeg heldigvis sikra meg på DVD Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Holder på å la junior og kompiser se Olsenbanden: " Oj, der er jo Harry som voksen"... De lærer litt for mange "nye" gloser på de filmene ;D Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Holder på å la junior og kompiser se Olsenbanden: " Oj, der er jo Harry som voksen"... De lærer litt for mange "nye" gloser på de filmene ;D Hehe, konge! Norsk komedie av det kaliberet, kan aldri slå feil Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) har ikke kommet meg til å se "ta den ring.." på NRK enda. må vel gjøre det i tilfelle de tar den bort. Det er en norsk Sci-fi serie fra 1982 og husket den som spennende. Endret 17. september 2015 av Lugmeister Lenke til kommentar
1969 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) har ikke kommet meg til å se "ta den ring.." på NRK enda. må vel gjøre det i tilfelle de tar den bort. Det er en norsk Sci-fi serie fra 1982 og husket den som spennende. Finnes også en annen gammel norsk sci fi serie. Handlingen er ombord et romskip og dem blir tatt en etter en. Blindpassasjer ifra 1978 Endret 22. september 2015 av 1969 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 den har jeg på DVD. synd at det er mye som man ikke får tak i på DVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå