Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hodepine og smerter i magen

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

Siden igår formiddag så har jeg hatt vondt i magen. Det startet med at jeg drakk et halvt glass vann og så fort jeg hadde svelget så kjente jeg sånne luftsmerter. Har rapet sykt mye siden i går, men det har egentlig ikke hjulpet. Det er svært ubehagelig, men det er ikke slik at det gjør vondt hele tiden. Noen ganger så roer det seg ned før magen føles luftig igjen, men jeg føler hele tiden at det er en eller annen slags aktivitet i magen, at det er noe slags væske som beveger seg et eller annet sted i magen (ikke nødvendigvis i magesekken).

Matlysten er mer eller mindre helt borte. Jeg har nesten ikke spist noe som helst, siden i går, men det dannes likevel mye luft.

Samtidig så har jeg også hatt vondt i hodet. Varierer hvor kraftig det er, men det har vært nesten helt konstant siden i går. 

Rundt kveldstid så frøs jeg også noe skikkelig, akkurat som om jeg hadde feber, tok på min egen panne og den føltes glovarm (vanligvis er den kald når man sjekker selv hvis man har feber). Sjekket temperaturen, men den var helt normal.

Har ikke hatt noe diaré eller vært kvalm.

Anonymous poster hash: b4f9c...840
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Grunnen til at jeg ikke har kontaktet lege er at jeg ikke tror det er akutt nok. Det betyr nok at det vil være utrolig lang ventetid hos legevakten, mens det ellers også er ganske lang ventetid å bestille en vanlig legetime hos fastlegen. Ca. 1 uke.

Grunnen til at jeg helst vil ha time hos min fastlege er at jeg bare en time før smertene startet var hos fastlegen pga andre grunner, men jeg var innom at jeg av og til har hatt vondt i magen etter at jeg har spist noen spesifikke retter (fisk blant annet). Men jeg har aldri hatt noe lignende som nå.

Fikk da råd om å drikke litt Biola så jeg tenker å prøve ut det først. Ellers så har hodepinen roet seg kraftig ned så det er også en av grunnene.

Men hvis det ikke blir bedre utover dagen så skal jeg ta en tur til legen.

Anonymous poster hash: b4f9c...840

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...