HSCH Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hei, Som jeg har skjønt det så er lakkering svært dyrt. Men er det noen som kan tenke seg hvor mye det vil koste å lakkere bakluka/bagasjeromsdøra til en VW golf 2001 mod? (Den er ikke festet på bilen enda) Har et dilemma om jeg skal få reparert bagasjedøra som er på bilen nå, eller å lakkere og feste på den nye som jeg har stående her? Noen som vet hva det eventuelt koster å ta av den gamle og feste på den nye bagasjedøra? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Lakkere den til en annen farge, eller hva? Er det skader som må rettes opp? Er det rust? Det spørs litt hva du trenger å gjøre.. Å bare lakkere en slik dør, tipper jeg kommer på rundt 8k, men hvis det er noe som må grunnes og rettes så blir det fort litt dyrere. Jeg betalte 13700kr for å lakkere halve bilen min svart, fordi jeg klarte å ripe den opp og fikk en liten men stygg bulk på siden. De lakkerte hele siden, grunnet og fikset bumperen bak som var ripet opp heftig etter gamle eier. Det jeg gjorde var at jeg kjørte innom 3-4 lakkeringsfirma og samlet opp tilbud/takst på jobben. Jeg valgte det som var billigest, men likevel ikke jalla. Verkstedet er lite, men ikke ukjent for mange. De gjorde en ganske bra jobb, vil jeg påstå Lenke til kommentar
HSCH Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Takk for svar! Da blir det nok fort mye billigere å fikse den som allerede er på! Den andre bagasjedøra er så vidt jeg vet helt ny, så ikke noe annet å rette opp enn å lakkere til en annen farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå