Jonas312 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) hei jeg har fått en ripe i lakken å lurte på om det er mulig å fikse det selv ellet om jeg må til et verksted? og eventuelt hvor mye vil det koste meg? Endret 16. september 2015 av Jonas312 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Den ser relativt dyp ut så da må du nok til lakkereren. Småriper kan poleres vekk, men er det gått gjennom klarlakken så må det lakkeres og det blir fort mange tusen kroner litt avhengig av hvor stort panelet er, oppi rundt 10000kr for ei hel dør Lenke til kommentar
Jonas312 Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 er vell mulig å flekk-lakkere? bare lakkere og fjerne skaden? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg har noe lignende skade på bilen. En MC kjørte inn i siden på bilen og stakk av. Ikke så smart da jeg har det hele på film, fra han kjørte inn på E6 til han tok en rask feltskift.Har sendt inn skademelding.Ring Fix & Shine i Oslo. Dyktige folk som jeg har brukt før, også etter en som stakk av men jeg hadde ikke kamera da. Du finner dem på facebook. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Eller Micropaint i Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå