covah Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Får man ikke nye builds dersom man har norsk Win10? Har aktivert for insider builds (fast ring), men får ingen. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Var du insider før Microsoft stoppet registreringen da? Og det kan ha en sammenheng ja, norsk er ikke et språk som kommer først ut. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Ja, var insider fra tidlig av, men kjørte preview på en annen maskin enn det jeg gjør i dag. Denne maskinen er oppdatert fra Win8.1 etter release. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg tester nå på en VM der jeg har fulgt insider opp til 10240, nå norsk utgave. (språkpakken). Skal se om jeg får den nyeste builden nå, satt i gang med oppdateringer. Får jeg ikke den nyeste builden, så er det kanskje noe med norsk Windows ja. Men på den andre siden, her er det brukt språkpakke, så kanskje den oppdaterer likevel... Kan gi svar når den har oppdatert. Over en måned siden den var på sist, så ligger noen oppdateringer å venter. Men ellers er den satt på Fast ring og at den skal ta i mot nye builds. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg får ikke den nye builden på test pcen min heller. Og den er jo en insider pc, logget på med Insider kontoen min. Har ingen Engelsk insider build å teste på. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Ok, takk for svar. Får installere en VM med engelsk og teste... Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 La inn win10 engelsk på et VM og aktiverte insider. Gikk ikke lenge før det kom en ny build. For meg virker det derfor som om insiderbuildene bare er tilgjengelig på engelsk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå