Gå til innhold

[Løst] Note 3 firmware update stopper på 27%

vger42

Anbefalte innlegg

Samsung Galaxy Note 3 med Android 4.4.2, build KOT49H.N9005XXUGNI4

Har lastet ned noen ganger OTA oppdatering til Lollipop men den stopper hver gang på 27% og avbryter seg selv.

Det er selfølgelig ikke plassproblemer og har også prøvd Kies med samme resultat.

Er det noen plass jeg kan laste ned en firmware som er godkjent/virker på det norske nettet 100%?

Virker f.eks. denne uten at jeg må gjøre noe i etterkant for at f.eks. datatrafikk og sms/mms skal virke?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne du lenker skal være offisiell nordisk programvare, så det er bare å kjøre på. Pakken ser ut som en "home" fil, uten at jeg har lastet den ned selv. Dette betyr at du i realiteten gjør en "Kies" oppdatering, men med Odin i stedet.

Har du kryptert telefonen din?

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Takk for raskt svar!

Vet ikke hva du mener med en "home" fil.

Offisiell nordisk har jeg skjønt, men betyr det at den er "ren" fra Samsung og før operatørene har lagt til sine saker?

Sagt på en annen måte, inneholder den setups for data/sms/mms hvor hver enkelt nordiske operatør eller må jeg gjøre det selv?

Nei, den er ikke kryptert.

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar!

Vet ikke hva du mener med en "home" fil.

Offisiell nordisk har jeg skjønt, men betyr det at den er "ren" fra Samsung og før operatørene har lagt til sine saker?

Sagt på en annen måte, inneholder den setups for data/sms/mms hvor hver enkelt nordiske operatør eller må jeg gjøre det selv?

Det skal stå "home" i filnavnet, noe mer trenger du ikke tenke på. Det er i realiteten den samme pakken du laster ned via Kies.

Jepp, NEE inneholder oppsett for stort sett alle de store nordiske operatørene. Oppsettet lastes inn automatisk basert på SIM kort som settes inn.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...