NeonBlack Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har en Ericsson T68m som bugger med noen småting. Lys: Som de fleste kjenner til så pleier det å blinke et koslig grønt fint lys på enhver (Sony)Ericsson, og når batteriet blir dårlig begynner d å lyse rødt. i mitt tilfelle blinker det ALLTID røtt- uansett batterikapasitet. Når jeg skrur AV mobilen, så går det røde lyset på - og lyser konstant! Er sinnsykt irriterende! Resten av mobilen virker som det skal. Jeg slumpet innom en såkalt "luring" som skal ha litt greie på dette, og han hadde aldri sett noe lignende... og slå hele saken ihjel med at det kunne være en software-feil. Noen som har noe å legge til? Hvor fixer man evt en softwarefeil? Lenke til kommentar
beh Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kan su sende MMS med den? Da har du T68i SW i telefonen din, det er vel bare å levere den inn så blir den oppdatert. Burde fikse problemene dine. Tar ofte ikke mer enn en time. Lenke til kommentar
NeonBlack Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Jeg kan sende MMS med den ja. Det går ikke ann å hente ned noe oppsett via nettet altså(?). Vurderer sterkt å levere den inn. Er det noe konkret firma (eks elkjøp) jeg bør henvende meg til? Noen idè om hva slikt koster? litt Ukult å få ei regning på 500,- for å fixe et lys lixom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå