Guttenfrasjoa Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) slett Endret 6. oktober 2015 av Guttenfrasjoa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Evt at hun ikke kan allikevel Lenke til kommentar
Guttenfrasjoa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Evt at hun ikke kan allikevel joa, men da burde hun vel på forhånd visst at hun hadde andre planer denne dagen? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Mange folk bare er sånn. De glemmer, de er travle, elendige på å planlegge, elendige på å svare på meldinger etc. Kanskje hun bare er en sånn person. Kanskje nervøsiteten gjør at hun utsetter det. Kanskje hun ikke er så interessert og nedprioriterer deg. How should we know. :/ Noen er bare jævlig fullbooka, kanskje det er det? Endret 16. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Guttenfrasjoa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Mange folk bare er sånn. De glemmer, de er travle, elendige på å planlegge, elendige på å svare på meldinger etc. Kanskje hun bare er en sånn person. Kanskje nervøsiteten gjør at hun utsetter det. Kanskje hun ikke er så interessert og nedprioriterer deg. How should we know. :/ Noen er bare jævlig fullbooka, kanskje det er det? jævla trist egentlig, i og med at hun faktisk tok initiativ til å spørre? jaja, må vel bare akseptere nederlaget Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kanskje hun fikk kalde føtter. Jeg vet at flere menn på forumet kan fortelle at de har opplevd det samme, uten å se hvorfor. Og kanskje skjønner ikke jentene det helt selv. Lenke til kommentar
Guttenfrasjoa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Kanskje hun fikk kalde føtter. Jeg vet at flere menn på forumet kan fortelle at de har opplevd det samme, uten å se hvorfor. Og kanskje skjønner ikke jentene det helt selv. Uansett merkelig å gjøre, når man først har klart å ta initiativ. hva synes dere jeg burde gjøre videre. Gidde å ta kontakt? La det gå? Er jo dødskeen, men var et spytt i trynet dette Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) At hun sier en ting og mener noe annet. At hun egentlig ikke er interessert, men er for feig til å si "nei". Glem henne, hun er ikke verdt å bruke tid på. Edit: fikk ikke med meg at hun også kun er ute etter å booste selvtilliten sin ved å holde TS varm. Endret 16. september 2015 av stigfjel Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Bare så det er sagt: er man interessert nok finner man tid. Alle har tid, tid handler kun om prioriteringer og og hvordan man disponerer tiden. Lenke til kommentar
Guttenfrasjoa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 (endret) At hun sier en ting og mener noe annet. At hun egentlig ikke er interessert, men er for feig til å si "nei". Glem henne, hun er ikke verdt å bruke tid på. Edit: fikk ikke med meg at hun også kun er ute etter å booste selvtilliten sin ved å holde TS varm. Stigfjel du ga meg faktisk noe å tenke på der. Hun er generelt en nervøs person, men som du sier tid har alle. forøvrig en merkelig ting å gjøre. ta pause et par uker før vedkommende svarer deretter planlegge å dra å bowle på søndagen men sende melding dagen før om at det har dukket opp noe. Endret 16. september 2015 av Guttenfrasjoa Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hadde hun hatt en god grunn til å avlyse, hadde hun nok foreslått en annen dag hvis hun likevel hadde lyst. Nå har du prøvd og fikk avslag. Antakelig skjer ingenting mer med den saken, men nå vet hun i hvert fall at du kunne tenke deg å treffe henne, så da er det ingen vits i å spørre igjen. Finner hun igjen ut at hun har lyst, tar hun kontakt med deg. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Uansett merkelig å gjøre, når man først har klart å ta initiativ. Det viser at hun har andre venner som kommer høyere på hennes liste. Og hun oppdaget at de hadde tid likevel, så da ble du droppet den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå