Etymologi Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Klarte ikke finne et passende område å publisere dette i. Jeg er 19 år gammel og for 2 uker siden fikk jeg en jobb som er passe krevende fysisk, noe som er ukjent for meg ettersom jeg kun har gått på skole omtrent hele livet uten noen særlige fysiske oppgaver. De siste dagene har jeg opplevd voldsom hodepine på høyre side, det gjør veldig vondt, øyet renner og blir etterhvert rødt. Foreløpig har jeg opplevd dette 2 ganger med korte dagers mellomrom. Burde jeg få dette sjekket hos en lege eller er det vanlig? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Det finnes en egen kategori for helse som kanskje hadde passet bedre. Visst jeg var deg ville jeg nok tatt en tur til lege for å finne ut av hva det er som forårsaker din hodepine. Bedre med en tur til legen for mye enn en tur for lite. Lenke til kommentar
Etymologi Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Det finnes en egen kategori for helse som kanskje hadde passet bedre. Visst jeg var deg ville jeg nok tatt en tur til lege for å finne ut av hva det er som forårsaker din hodepine. Bedre med en tur til legen for mye enn en tur for lite. Jeg satt med hodepinen da jeg skrev innlegget og orket ikke lete gjennom for å finne kategorien. Takk for svar, skal kontakte legen snarest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå