Zemeckis Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hei Jeg skal/har bestillt litt kald katode og tilbehør til deg som jeg skal lodde på ps2 sin elektronikk.Og i tillegg skal jeg ha ny vifte,og da lurer jeg på om Denne er god nok til å flytte vekk varmluft og om den er stille,jeg vet at den er 19dB,men spør andre som har en som ligg i samma dB-område.Håper på raskt svar.Skal bestille iløpe av dagen. Edit:Da var alt jeg skulla ha bestillt *grin* Endret 12. november 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Viften som finnes i Xbox, Playstation etc. er der for at luften ikke skal stå heeelt stille inne i boksen. Jeg tror ikke den skal ta skade av å stå med en vifte som flytter så lite, heller ikke miste effekt. Jeg hadde definitivt gått for denne viften, i og med at den er så rolig, og flytter ikke så verst heller. Løp og kjøp! :nice: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Viften som finnes i Xbox, Playstation etc. er der for at luften ikke skal stå heeelt stille inne i boksen. Jeg tror ikke den skal ta skade av å stå med en vifte som flytter så lite, heller ikke miste effekt. Jeg hadde definitivt gått for denne viften, i og med at den er så rolig, og flytter ikke så verst heller. Løp og kjøp! :nice: Takker for raskt svar.Da blir du LØP OG KJØP da : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå