Gå til innhold

Problemer Med Asus A7N8X deluxe

Ghost Tulsa

Anbefalte innlegg

For det første, det intgrerte lykortet funker ikke skikkelig. Det begynner å skurre etter fem min, og kan definitivt ikke kjøre musikk og spill samtidig :grumpy:

Lyden fungerte med nytt lydkort :grine:

I tillegg i det siste har jeg fått et nytt problem: Kjøpte nytt kabinett, Thermalskull, og ny strømforsyning. Skitftet komponentene fra gamle til det nye kabinettet. Startet opp maskina, alt starter opp, men får ikke de "lydene" som signaliserer at det starer opp. Skjermen er svart

Skjermkortet signaliserer at strømmen er på.

Etter noen timer med feilsøk funker maskina plutselig :cool: . MEN!! da jeg slår den av og plugger i alle kablene som skal til for å fikse bios, mus og tastatur, er det svart skjerm igjen og ingen "lyder".

Hva jeg skal gøre med dette er meg et spørsmål for gudene!

Noen andre som vil dele sine negative erfaringer med dette hovedkortet? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke dette kortet selv, men har hørt om andre som har lignende problemer med det integrerte lydkortet. Det eneste du kan gjøre er oppdatere til siste driver, prøve med andre høytalere/annen utgang. Det var noen som anbefalte denne:

http://www.realtek.com.tw/downloads/dlac97...8&Software=True

Siste utvei er jo å kjøpe et nytt lydkort. Det er jo ikke så ille, siden råe lydkort er usansynlig billige nå for tiden.

Den nye strømforsyningen du bruker, hvilken type er det og hvor mange Watt er den på?

Har du en av/på bryter på selve strømforsyningen? Hvis du har det, prøv følgende:

-Koble i alle kabler, slå av hovedstrømbryteren på maskinen og bryteren på strømforsyningen.

-Vent 10 sek.

-Slå på bryteren på strømforsyningen.

-Slå på maskinen.

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...