Gå til innhold

Selvportrett

HSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Du kaster deg på selfiebølgen....modig. Selv er jeg nok av de som ikke helt har tatt det steget, men tør du, så...
Meget kreativt dette. Likte delingene og størrelsesforholdet mellom persongalleriet her. Litt i Ingvald Nordland´s ånd dette. S/hv, hva ellers kunne en vente av et selvportrett av deg Henning:-)
Kan jo starte gjette konkuransen på hva du har gjort, men jeg tror du har sett et speil el. innenfor et vindu....... Del 2 av gjetningen er hvem av de to du er. Kunne jo være et "lurebilde", der du ga kamera til en annen og så kom gående inn i bildet, men det er nok litt for vill gjetning:-)
Inspirerende, men også ei dørstokkmil.......

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

Du kaster deg på selfiebølgen....modig. Selv er jeg nok av de som ikke helt har tatt det steget, men tør du, så...

Meget kreativt dette. Likte delingene og størrelsesforholdet mellom persongalleriet her. Litt i Ingvald Nordland´s ånd dette. S/hv, hva ellers kunne en vente av et selvportrett av deg Henning:-)

Kan jo starte gjette konkuransen på hva du har gjort, men jeg tror du har sett et speil el. innenfor et vindu....... Del 2 av gjetningen er hvem av de to du er. Kunne jo være et "lurebilde", der du ga kamera til en annen og så kom gående inn i bildet, men det er nok litt for vill gjetning:-)

Inspirerende, men også ei dørstokkmil.......

Virkelig kreativt - og vellykket !

Vennlig hilsen Ragnar

Et underfundig, kreativt selvportrett som jeg måtte se på en stund, likte godt tredelingen og den noe selektive skarpheten du fikk ut av bildet, samt beskjæring/komp, kontraster og toner, meget bra.... ja du er en kreativ fotograf du Henning.

mvh Ulv

Veldig bra Henning! Virkelig kreativt og flott bilde.

Kjekt å få et glimt av fotografen. Hei på deg! :D

Takk for veldig fine kommentarer. Pentaxen gjetter riktig i at det er et speil i et vindu (gullsmeden på Egertorget). Det med at jeg skulle fått en annen til å ta bildet var en herlig tanke, men dessverre er det nok ikke slik. 

H

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...