AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg har lenge holdt på med en eks, som slo opp med meg. Han vil ikke ha forhold med meg, men han vil være venner, og ha sex iblant. Det er gjerne dumt å ha sex med en eks som slår opp. Han har jo allerede såret meg. Men jeg håpet på å beholde han på denne måten. Altså gjennom vennskap og sex. Vi hadde regelmessige treff, flere ganger i uken etter bruddet. Han foreslo at han hadde lyst å forsøke trekant med to damer. Jeg tennte på fantasien hans, men jeg ville ikke røre damen fordi jeg ikke er lesbisk. Midt oppi det hele så foreslår en mann fra fortiden om jeg ville være med på en trekant. Jeg synes det var helt sykt, og ville fortelle dette til han. Og spurte han om han ville være med på dette. Først skrev han: selvfølgelig helt topp. Og så skriver jeg at det var bare tull. Jeg ville ikke med disse. Men at jeg ville bare fortelle om tilbudet. Da ble han kjempesur på meg, og nå er han bare kald og sur ovenfor meg. Jeg føler et tap av en bra sexpartner. Og er redd at han aldri vil bli venner med meg igjen, og klandrer meg selv for at jeg drev humor av det. Han føler at jeg drev narr av hans fantasi og slik er utilgivelig sier han. Noen som har tips på hvordan jeg skal ordne opp i dette? Jeg vet det var dumt å drive narr. Og jeg føler meg som en idiot... Men når han blir såret for det så kunne jeg vært vel så mye såret for at han dumpet meg som forhold tidligere? Anonymous poster hash: cf054...a66 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Du får ta med en venn/venninne å dra hjem til han en sen høstkveld Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Da jeg var ung hadde vi ikke slike problemer. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Du får ta med en venn/venninne å dra hjem til han en sen høstkveld Jeg vet ikke hvordan jeg kan fikse opp i det. Nå er han allerede ganske sur på meg fordi han føler jeg driver narr av fantasiene hans. Og han sier at han aldri i verden vil fortelle om en eneste fantasi til meg igjen. Han sier at han tror jeg lyver og driver han for narr. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men jeg har like god årsak til å være skuffet på han som slo opp med meg som forhold tidligere så jeg mener at det at jeg tullet om den trekanten burde han ikke bli så sur for. Jeg vurderer å skrive til han at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre for å gjøre han blid på meg igjen... Jeg er redd at jeg allerede har mistet han, men bare kom med tips på hva jeg kan si som kan gjøre at han legger det bak seg... Jeg er gjerne dum som forsøker å holde det gående med han, men jeg satt pris på den jevnlige sexen og. Så jeg føler jeg mister ltt med å miste han. Anonymous poster hash: cf054...a66 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Du får slutte å tenkje med det som du har mellom beina dine, so kanskje ting vil gå betre for deg. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Eneste som skjer her er at du blir lekt med. Ingenting annet. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Da jeg var ung hadde jeg ikke slike problemer.Retta den for deg, jeg. Det var garantert folk som hadde slike problemer. Endret 16. september 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Eneste som skjer her er at du blir lekt med. Ingenting annet. Ja, det er nok det som skjer. Tror ikke jeg vinner han tilbake som forhold uansett. Han er nok bare ute etter å leke. Jeg føler at det at han ble fornærmet fordi jeg tullet om en trekant, er ikke noe å bli fornærmet over. Jeg skrev at jeg kunne være med på sånnt, men ikke med de det gjaldt. Jeg forklarte det. Jeg vet ikke om han bruker det mot meg for å bryte kontakten med meg. Han virker ut som en player i oppførsel. Anonymous poster hash: cf054...a66 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg