Gunman1986 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hva med å åpne for dedikerte servere og skikkelig lobby system for alle C&C spillene?! Hvis EA skal tjene penger på spill de ikke har utviklet så kan de ffs vedlikeholde spillene eller gi ifra seg lisensen 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Er en stund siden C&C Red Alert 2 var gartis på EA, er det fortsatt. Men for de som ikke har funnet ut hvordan å fikse problemet med oppløsningen i spillet, så er den enkelt. Start spillet, når du kommer til hoved menyen, skriv HIRES og da blir alle de skjulte oppløsning valgene tilgjengelig i Options. Har testet i 1440p, men da ble soldatene så små at de var vanskelige å se. Kjører nå 1080p, og det funker i Red Alert 2 og Yuri's Revenge. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Og for de som bare får svart skjerm, og aldri vet om de er kommet til hovedmenyen da? Det der med svart skjerm var en uting selv under Windows 2000 og Windows XP husker jeg fra spillets spede barndom. Rart at Origin som er en del av EA ikke bare kan gidde å fikse dette for moderne Windows-plattformer ala Win7 - Win10. Ville gjort ting betydelig bedre. Endret 12. oktober 2015 av G Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg bruker Windows 10 og ingen problemer. Men tviler på at Origin gidder å fikse slikt for en gammelt spill. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvilke "emuleringer", OS-tilpasninger fant du at var mest optimale under Win10. Greit å informere "salen" om slikt, når man kommer med påstander om at det kjører smertefritt om man skriver HIRES. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Spilt en del brett som Soviet union slk jeg alltid har pleier.. stått litt fast så spilt mye skirmish battles i det siste. Stort sett enkelt å vinne.. iallefall med medium motstand. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 ville heller at ea endelig fikse c&c general sin netcode :/ ufatelig at de har gitt dette op for så mange år siden og aldri fikset største og verste feilen i dette spellet =( Lenke til kommentar
Rick Skrevet 30. november 2015 Del Skrevet 30. november 2015 Måtte lage meg en origin konto bare for å få dette, var godt å høre musikken igjen og mimre tilbake til når spillet var nytt Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Ingenting slår Red Alert 1 og "Hell March" derfra ! husker jeg ble negativt overrasket når jeg fikk RA2 pga den barnslige grafikken og for mye "greier".. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Synes det er for mye "greier" i RA3.. derfor jeg aldri begynte å spille det. 1 Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Synes det er for mye "greier" i RA3.. derfor jeg aldri begynte å spille det. Var dette ment som ironi eller alvor. uansett er jeg faktisk enig i det at i RA3 var det enda mere "greier", men jeg måtte ta meg æren å kjøpe og spille gjennom alle RA titlene(spiller ikke Multiplayer) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Var dette ment som ironi eller alvor.uansett er jeg faktisk enig i det at i RA3 var det enda mere "greier", men jeg måtte ta meg æren å kjøpe og spille gjennom alle RA titlene(spiller ikke Multiplayer) jeg var faktisk dønn seriøs men jeg prøvde en demo i kanskje 15 minutter så gav den ikke mye sjans. Lenke til kommentar
Pappakamelen Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hva med å gi ifra dere lisensen jævla kakkerlakker!!!! > Nye generals kansellert pga forum whining! latterlig! Hell march cockroach style! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Holder meg til C&C 3. Uten tvil den beste i serien. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Ser ut som tilbudet har utløpt. Det var litt synd, selv om jeg har spillet fra før av er det alltid greit med en digital kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå