Arodem Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 EA fortsetter med å gi bort spill på Origin.Sikre deg Red Alert 2 og utvidelsespakken helt gratis Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 16. september 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2015 Hva med å gjøre dette til en fast spalte? Hver gang GOG.com, Steam, Origin eller lignende tjenester legger ut gratisspill kan dere lage en kort artikkel om det? 22 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kjøpte alle C&C og RA spillene med tillegg på Origin for 150kr i helgen. Kaller det en god deal Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kjøpte alle C&C og RA spillene med tillegg på Origin for 150kr i helgen. Kaller det en god deal Om du liker Red Alert (1), så vil jeg anbefale OpenRA. http://www.openra.net/ Det er et aktivt community rundt det. (+ det støtter dagens oppløsninger ol). 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Om du liker Red Alert (1), så vil jeg anbefale OpenRA. http://www.openra.net/ Det er et aktivt community rundt det. (+ det støtter dagens oppløsninger ol). Sist jeg sjekket (det er en stund siden da) var ikke kampanjene fullført. Er det gjort nå? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hva med å gjøre dette til en fast spalte? Hver gang GOG.com, Steam, Origin eller lignende tjenester legger ut gratisspill kan dere lage en kort artikkel om det? God idé. Jeg ville også satt pris på "ukens røverkjøp"-artikler, hvor man opplyste om særdeles gode tilbud rundt omkring. Ja, vi har lignende tråder på forumet, men det er noe eget med artikler. Slike artikler ville gjerne ha omhandlet spillklassikere, og inviterer derfor til gode mimrediskusjoner i kommentarfeltet. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hva med å gjøre dette til en fast spalte? Hver gang GOG.com, Steam, Origin eller lignende tjenester legger ut gratisspill kan dere lage en kort artikkel om det? *tommel opp* Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Oppkjøpet av Westwood var en av de tristeste hendelsene i spillhistorien. Bare tenk på hvordan RTS sjangeren hadde vært i dag om Westwood ikke ble kjøpt opp. 8 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kjekt at de skriv artikkel om dette, hadde aldri fått det med meg ellers. Men er det andre enn meg som det feile for når eg trykke "last ned nå"? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Spennende tilbud... Helt til det stod Origin, kanskje det hadde blitt handel om EA hadde betalt meg for det, men jeg er overhodet ikke interresert i deres klient. Da igjen, jeg har Retail plata liggende en eller annen plass, og husker jeg ikke feil, så hadde de en tøff installer også, riktignok ikke like tøff som Red Alert 1. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Oppkjøpet av Westwood var en av de tristeste hendelsene i spillhistorien. Bare tenk på hvordan RTS sjangeren hadde vært i dag om Westwood ikke ble kjøpt opp. Kan ikke bli mer enig! Westwood RIP Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Helt utilgjengelig pr. nå. Er det nettleserrelatert montro? Bruker Chrome til vanlig. Har prøvd en ca. 10 ganger nå med å trykke Laste ned. Er Origin rett og slett Waste of time? Jeg har jo minst 2 eller 3 kjøpte nøkler fra før av. Har vel original cover, et re-release av det, samt en større blå samlepakke. I den blå samlepakken så er spillet så og si fritt for bugs. Noe det ikke var i originalutgaven Jeg digger RA2. Har ikke spillet på en stund. Endret 16. september 2015 av G Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Funker ikke via klienten heller. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Sikkert kø Gleder meg til et gjensyn med RA2 selv. Synd det ikke går til mac Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Må man innstallere origin først på PC, eller skal nedlasting gå an uansett, bare man er innlogget på websiden deres først? Vent litt.Det oppsto et problem som gjorde at vi ikke kunne fullføre forespørselen din. Ingen grunn til panikk, bare prøv igjen senere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kjøpte alle C&C og RA spillene med tillegg på Origin for 150kr i helgen. Kaller det en god deal Om du liker Red Alert (1), så vil jeg anbefale OpenRA. http://www.openra.net/ Det er et aktivt community rundt det. (+ det støtter dagens oppløsninger ol). Red Alert 1 er det gøyeste av C&C spilla. Har spillt uendelig mye dette på LAN i gamledager Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Og der var spillet borte...? Nedlastningen ga bare feilmeldinger, GG. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Slik så det ut for meg også. Men sjekk "Min Konto" og så sjekk under "Ordrehistorie". Jeg fikk opp en linje der, men den var ubehandlet foreløpig. Endret 16. september 2015 av G Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Slik så det ut for meg også. Men sjekk "Min Konto" og så sjekk under "Ordrehistorie". Jeg fikk opp en linje der, men den var ubehandlet foreløpig. Ironisk nok så har jeg fått to kvitteringer fra origin, men jeg finner den ikke i "Mine Spill"... EDIT: Ser den ligger i ordrehistorikken min på origin.com og venter på behandling, så da regner jeg med det ordner seg. Endret 16. september 2015 av ZweiNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå