Runar Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Får jeg noen tips snart, takk? Forventer du at vi skal gjøre hele jobben for deg gratis? Sett deg ned foran datamaskinen, søk opp norske høgskoler med tekniske fag (som f.eks. Høgskolen i Gjøvik), og begynn å ringe. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Får jeg noen tips snart, takk? Tror ikke du kan forvente så mye hjelp lenger, om du fortsetter i den retningen. 1 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Budsjettet hennes er på 2 000 kr, og dette skal ikke overstiges. Her trekker jeg meg, kunder som ikke er seriøs og som ikke tør å spytte inn penger i et prosjekt er ikke verdt noe. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Takker for gode forslag. Vet du hvor man kan finne de skolene som leter etter firmaer for gratis hjelp? Ja, jeg liker designen til Heimen, og funksjonene til solhjell. Hva trenger jeg da? ser frem til svar... Hei igjen! Det du i realiteten ber om her, er at noen andre skal skrive kravspesifikasjonen for deg (slik jeg ser det), noe som i praksis betyr flere dagers jobb. Mulig du får noen til å gjøre det gratis, men jeg tviler. Uansett: Lykke til! :-) PS! Når jeg utdannet meg i Informatikk, måtte flere av oss ut og "lete" etter prosjekter - eller finne på fiktive prosjekter - i mangel på folk som kontaktet skolen med reelle prosjekter. Kanskje dette kunne vært noe for deg, om du ikke har bråhast med å få laget dette? Aktuelle skoler: Westerdals, Universitet i Oslo, Høyskolen i Oslo og Akershus. Hvordan komme i kontakt? Facebook er enkleste. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå