GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Historievinduet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Veldig bra Gro! Likte dette meget godt! Mvh. Magnar 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 En riktig god ide med "bjelken" som ligger i forgrunnen. Aner en litt alternativ ( positivt) s/ hv tilnærming også. Også en litt film slide opplevelse : ) mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Minner litt om gamle bilder av "Fanteskuter", hadde det ikke vært for de mer moderne båtene i bakgrunnen. Likte kompen, og helt enig med I.N. Tipper du sitter/står inne i ei bu el. og ser ut av et vindu.... Kreativt og litt kunst over dette. Artig å se at du tør leke deg med uttrykk. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg ville kutta vekk nederste åpningen. Det over greier seg best aleine. Etterbehandlingen din gjør virkelig susen her. Men uten godt arbeid i felten også hadde det ikke hjulpet med etterarbeidet. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Tusen takk for tilbakemeldinger Magnar, Ingvald, Pål og Roar! Trodde egentlig jeg hadde slettet dette bildet... Var ikke helt fornøyd med snittet... Prøver meg med en V2 her - som jeg kanskje syntes funket noe bedre... ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Minner litt om gamle bilder av "Fanteskuter", hadde det ikke vært for de mer moderne båtene i bakgrunnen. Likte kompen, og helt enig med I.N. Tipper du sitter/står inne i ei bu el. og ser ut av et vindu.... Kreativt og litt kunst over dette. Artig å se at du tør leke deg med uttrykk. Hehe... Jeg er en lekende rebell ;-) Bildet er forøvrig tatt på restaurant Bølgen og Moi i Ny Hellesund... Det burde jo du ha sett ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Tusen takk for tilbakemeldinger Magnar, Ingvald, Pål og Roar! Trodde egentlig jeg hadde slettet dette bildet... Var ikke helt fornøyd med snittet... Prøver meg med en V2 her - som jeg kanskje syntes funket noe bedre... ;-) Ønsket meg et "vindusperspektiv" her - så da fikk det være med litt spesielle vinkler ,-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Minner litt om gamle bilder av "Fanteskuter", hadde det ikke vært for de mer moderne båtene i bakgrunnen. Likte kompen, og helt enig med I.N. Tipper du sitter/står inne i ei bu el. og ser ut av et vindu.... Kreativt og litt kunst over dette. Artig å se at du tør leke deg med uttrykk. Hehe... Jeg er en lekende rebell ;-) Bildet er forøvrig tatt på restaurant Bølgen og Moi i Ny Hellesund... Det burde jo du ha sett ;-) Tja, vi i arbeiderklassen får kun jobbe i et av firmaene som har levert møblene/innredning.....Moi er stadig innom, uten at vi tar Bølgen....... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Veldig bra Gro! V2 best 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Minner litt om gamle bilder av "Fanteskuter", hadde det ikke vært for de mer moderne båtene i bakgrunnen. Likte kompen, og helt enig med I.N. Tipper du sitter/står inne i ei bu el. og ser ut av et vindu.... Kreativt og litt kunst over dette. Artig å se at du tør leke deg med uttrykk. Hehe... Jeg er en lekende rebell ;-) Bildet er forøvrig tatt på restaurant Bølgen og Moi i Ny Hellesund... Det burde jo du ha sett ;-) Tja, vi i arbeiderklassen får kun jobbe i et av firmaene som har levert møblene/innredning.....Moi er stadig innom, uten at vi tar Bølgen....... Hahaha!! :-D Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Veldig bra Gro! V2 best Takk Helene! Helt enig med vurderingen... Hadde som sagt trodd at jeg hadde slettet V1 før folk begynte å kommentere... men da lot jeg det bare stå ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg