mobilen.no Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Her er alle de nye funksjonene for Apples mobiler og nettbrett.I dag slipper Apple iOS 9 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Velkommen til Norge, Siri...:-) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Velkommen til Norge, Siri...:-) OK, denne kommentaren skremte livet av meg.... 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Men å ha en "kompatibilitetsmodus" som lar en kjøre eldre IOS 6/7 apper det har ikke utviklerne hos Apple noen forståelse for at kan være verdifullt. En slik modus ville være mer verdifull enn alt av relativt kjedelige nyheter. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Velkommen til Norge, Siri...:-) OK, denne kommentaren skremte livet av meg.... Hehe...jeg tror ikke Siri er farlig...:-))) Lenke til kommentar
Bragemox Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hvorfor klarer ikke jeg å oppdatere til ios9 ? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hvorfor klarer ikke jeg å oppdatere til ios9 ? Det er ikke sluppet ut enda. Prøv etter 19.00 eller litt senere i kveld. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Velkommen til Norge, Siri...:-) OK, denne kommentaren skremte livet av meg.... Hehe...jeg tror ikke Siri er farlig...:-))) Nei, men at du tydelivis tror hun er virkelig :o Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Velkommen til Norge, Siri...:-) OK, denne kommentaren skremte livet av meg.... Hehe...jeg tror ikke Siri er farlig...:-))) Nei, men at du tydelivis tror hun er virkelig :o Er hun ikke virkelig??? Ikke tull med meg da...!!! ... Endret 16. september 2015 av rogkas Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 "I dag oppdateres iPhone-en din" Visste ikke at jeg hadde en iPhone en gang. Hvor er den? Den skal rett på Finn. 5 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 "I dag oppdateres iPhone-en din" Visste ikke at jeg hadde en iPhone en gang. Hvor er den? Den skal rett på Finn. Mulig det var litt utydelig, men det gjelder bare for de som har iPhone. Du får sende en epost til nettstedet og be de om å skrive en litt mer tydelig overskrift... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Oppdatert, og Siri er prøvd. Jeg ba Siri sende en melding til kjæresten min, oppga bare fornavnet, leste inn meldingen (på trøndersk, for å teste talegjenkjenningen) og klikket på send. Og litt etter svarte kjæresten min meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Prøver du å aktivere norsk på Siri når du har Apple Watch, får du beskjed om at norsk ikke støttes på klokken, og at Siri blir aktivert der om du aktiverer norsk Siri på telefonen. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hvorfor klarer ikke jeg å oppdatere til ios9 ? spør siri? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 - Hva heter du? - Navnet mitt. Siri. Tror Apple må jobbe litt videre med den norske utgaven. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Prøver du å aktivere norsk på Siri når du har Apple Watch, får du beskjed om at norsk ikke støttes på klokken, og at Siri blir aktivert der om du aktiverer norsk Siri på telefonen.Funker med watchOS 2, men den er enda et par dager forsinket grunnet at de fant en alvorlig bug i GM realease. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ikke oppdatér om dere går rett fra iOS 7.x.. mange som har opplevd å få fullstendig bricka telefon etter å ha gjort dette. Må i så fall rulles tilbake til iOS 8.x.x for å så oppdateres på nytt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Bare jeg som ikke får opp "nearby" på søkeskjermen? Synes det så ut som en av de kulere funksjonene iOS9, så irritererende at det ikke fungerer. Kanskje ikke tilgjengelig i Norge enda? Lenke til kommentar
Kriegstad Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Oppdaterte nå og kan bekrefte at iPhonen min ble helt ny igjen.... Lenke til kommentar
RJay Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Oppdaterte nå og kan bekrefte at iPhonen min ble helt ny igjen.... Kan den fikse den knuste skjermen min? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg