Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Partner er for trang nedentil - tips for å bedre dette?

Anbefalte innlegg

Høres ut som at du tar styringa, si til henne at nå er det jeg som skal ligge på ryggen, også skal du gjøre ting med meg.. hva hun gjør er opp til henne. Fortell henne at du liker alt hun gjør med deg, at hun egentlig ikke kan gjøre noe feil, er det vondt, så si bare i fra på en god måte.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel hvis hun fortsatt er for trang og har smerter under sex er jo du langt unna å kunne nyte sex fordi det er deilig, godt og behagelig. Så lenge hun ikke kan nyte sexen så blir det er at hun "gir sex til deg". For helt ærlig, hvis sex er vondt for hennes del. Er egentlig sex noe hun nyter, eller gjør hun det mer for din del? Hvis det gjør vondt, hva er egentlig hennes motivasjon til å ta mer del i sexen? Tenker bare at sex som ikke gir en person noe blir til slutt noe man egentlig kan slutte med.

Bare se på deg. Du begynner jo å bli litt lei..

Anonymous poster hash: 3314e...9eb
Lenke til kommentar

Vel hvis hun fortsatt er for trang og har smerter under sex er jo du langt unna å kunne nyte sex fordi det er deilig, godt og behagelig. Så lenge hun ikke kan nyte sexen så blir det er at hun "gir sex til deg". For helt ærlig, hvis sex er vondt for hennes del. Er egentlig sex noe hun nyter, eller gjør hun det mer for din del? Hvis det gjør vondt, hva er egentlig hennes motivasjon til å ta mer del i sexen? Tenker bare at sex som ikke gir en person noe blir til slutt noe man egentlig kan slutte med.

Bare se på deg. Du begynner jo å bli litt lei..

Anonymous poster hash: 3314e...9eb [/acronym

betyr sex bare pikk i fitte for deg da eller?!? Trur fyren er bare sex frustrert! Hadde jeg blitt! Sex er da mer en bare pikk i fitte, du har jo feks oralsex. 

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til TS: Jeg syns helt ærlig du virker forbanna urimelig og barnslig til å være 22 år. Her snakker vi om en jente som har minimalt med erfaring og selvsikkerhet om sin seksualitet med andre mennesker, som i tillegg opplever fysiske smerter når du prøver å stappe lemmet ditt inn i henne. Som går rundt og må gruble over om det er noe galt med kroppen sin, som sannsynligvis bruker timer av livet sitt på å lese om ymse vaginale komplekser, informasjon om gynekolog- og legehjelp og som verst av alt på toppen av det hele må ha dårlig samvittighet for at hun ikke kan gi DEG nytelse?! Så, når du endelig har fått litt vett i hue' og skjønt at hun mest sannsynlig sliter med usikkerhet og er tildels bekymret, så kommer du her og håper på MAKEUP SEX?! 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Til TS: Jeg syns helt ærlig du virker forbanna urimelig og barnslig til å være 22 år. Her snakker vi om en jente som har minimalt med erfaring og selvsikkerhet om sin seksualitet med andre mennesker, som i tillegg opplever fysiske smerter når du prøver å stappe lemmet ditt inn i henne. Som går rundt og må gruble over om det er noe galt med kroppen sin, som sannsynligvis bruker timer av livet sitt på å lese om ymse vaginale komplekser, informasjon om gynekolog- og legehjelp og som verst av alt på toppen av det hele må ha dårlig samvittighet for at hun ikke kan gi DEG nytelse?! Så, når du endelig har fått litt vett i hue' og skjønt at hun mest sannsynlig sliter med usikkerhet og er tildels bekymret, så kommer du her og håper på MAKEUP SEX?!

Det var strengt tatt ment som humor, jeg vet at hun er usikker, at hun er bekymret, og alt det der. Men det betyr ikke at man ikke fortsatt bli sex frustrert. Jeg er vant at om forholdet er bra så er sexen bra. Å ikke føle på det skaper en direkte ubalanse inne i meg, og makeup sex er ja en liten rar fetish hos meg. Men jeg har aldri hatt det i hele mitt liv, så aka tull. Ikke trur jeg at jeg kommer til å ha det heller. Jeg må nesten ha litt tull for å komme meg gjennom ting. Det er ikke veldig kult å tenke at forholdet mitt går tildels til helvette bare fordi sexen ikke fungerer. Da er det heller bedre å tulle litt rundt det selv om det er en "usmakelig" spøk. En å grave seg ned i problemet.

Uansett, så har jeg begynt å bli vant til at ting ikke fungerer optimalt, vi ha også funnet ut en del ting. Det hun har kalles endimetriose. Er usikker på hvor stor grad det er, men hun skal starte på en hormon behandling for å se om det fungerer :)

Hun er fortsatt villig til å prøve ting ut og vi har fått pratet ut om ting og ordnet opp. Så da blir det litt venting og se for å se om det blir noe bedre etterhvert. Forhåpentligvis ordner ting seg!

Anonymous poster hash: db0ad...cff

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...