eab Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) bildet sier vel det meste Regner med det bare er en forbigående feil? Har også merket at amotor.no sida slutter å loade før den er helt ferdig. Man får ikke opp hele sida altså (skal ta screenshot neste gang jeg ser det). Bruker opera 7.11 *Edit: den "loada ikke hele forsida" feilen kom nå nettopp. bilde. Dette er altså alt som kommer opp enkelte ganger, selv om opera sier at siden er ferdig med å loade Endret 12. november 2003 av Ezekiel Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det første der er pga litt server problemer for ca 1 time tilbake, mens den andre er jeg litt mer usikker på. Det er mulig det også er grunnen der, ikke vet jeg. Uannsett ser ikke problemet ut til å dukke opp akkurat nå og da er iallfall jeg midlertidig fornøyd. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har ofte hatt samme problemet med at hele siden ikk ekommer frem. Det bør det absolutt gjøres noe med. Må refreshe tre-fire ganger før alt kommer... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har fått noen til å se på det. Problemet på det siste bildet bør nå være vekk. Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) får nå fram en stygg Mysql pålogginsboks slik som dette uansett hva jeg prøver å gå inn på gjennom amotor.no sin server. *edit: til og med forumet lider av samme syndrom Endret 18. november 2003 av Ezekiel Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 TEKNISK, PROBLEMER!!!! Teknisk ser vist nok på det akkurat nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg