Fallingwater Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Er det bare meg eller er dette spiller utroli dåli,kjedli, skit og ikke verdt de 400kr det koster? Lenke til kommentar
tor86 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 [ Denne Melding var redigert av: tor86 på 2002-03-15 21:27 ] Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Det er ikke bare deg... Konseptet er genialt, men det blir kjedelig innen de 2 første timene... Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Spillet suger, det er et av de verste spllene jeg spilte i fjor. Kjøpte det når det var helt nytt og jeg ble råskuffa :sad: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 20:39, Thaxx skrev:Det er ikke bare deg... Konseptet er genialt, men det blir kjedelig innen de 2 første timene... Helt enig. Den første gangen jeg spilte det, ble det ca med 2 timer. Etter det orka jeg bare ikke å spille det igjen. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg gledet meg noe helt enormt til dette spillet, sjekket news og forums hver eneste dag og hadde lastet ned nesten 400 MB med filmer på ISDN-tilkoblingen min. Dere skulle bare visst hvor mye de lovet skulle være med i spillet som uteble, ha raldri blitt så skuffet. Spillet hadde blitt hypet så mye at det aldri kunne leve opp til forventningene! Jeg har helt mistet tiltroen til PEter M. og gleder meg til å se ansiktene til folk når Project Ego blir lansert.... Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Samme her ,gldedet meg til Black & White men etter en times "røring" rundt der ble det gørr og det har det vært siden :sad: Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Kjøpte spillet på market i Bulgaria...var ganske hekta på det...i.....to uker faktisk....rett og slett kanskje fordi ferien begynte å bli kjedelig, og jeg var avhengig av PC...?! Vet ikke. Jeg kom til fjerde brett, mens kjæresten min kom til siste. Da ga vi begge opp! :smile: Spiller for tiden Alien vs. Predator, Zoo Tycoon, SIMS og MI4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå