ronnyaa Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 "Warp zone" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Vokst opp under nordlyset, har jeg sett det meste, men det du kommer opp med her, er meget sjeldent og flott. Vannspeilet setter spiss på det hele. 1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Vokst opp under nordlyset, har jeg sett det meste, men det du kommer opp med her, er meget sjeldent og flott. Vannspeilet setter spiss på det hele. Takker Prøver så godt jeg kan å få til noe som kanskje "skiller seg ut" fra mengden, for det er enorme mengder nordlysbilder "der ute". Ronny Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Riktig vakkert! 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Flott figur og speiling i landskapet og uten forstyrrende kunstig lys. 1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Flott figur og speiling i landskapet og uten forstyrrende kunstig lys. Takker.Bruker ganske mye tid og drivstoff på å komme meg unna "bylyset" da det er en ting jeg ikke liker overhode Såfremt jeg ikke ønsker det selv da. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Riktig vakkert! Takk skal du ha Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Veldig vakkert. Aldri sett sånt nordlys før. Litt mørkt bilde kanskje. 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Meget flott nordlysbilde dette, flotte farger, god komp og en god skarphet. Jeg misunner dere der nord for den fine naturen og nordlyset Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Veldig vakkert. Aldri sett sånt nordlys før. Litt mørkt bilde kanskje. Takker.Det er nok ulempen med å være ute når det ikke er hjelp fra månelyset. Nordlyset kan fort bli overeksponert, å resten blir undereksponert. Forsøker å komme med en mellomting når det er slike forhold Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Veldig vakkert. Aldri sett sånt nordlys før. Litt mørkt bilde kanskje.Takker.Det er nok ulempen med å være ute når det ikke er hjelp fra månelyset. Nordlyset kan fort bli overeksponert, å resten blir undereksponert. Forsøker å komme med en mellomting når det er slike forhold Ja, det er et veldig vanskelig motiv. Uansett veldig godt jobba! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Himmelens kanelbolle! Riktig vakkert ble det! Kjekt at du skriver opp EXIF data. Av og til skulle jeg ønske jeg bodde lengre nord... 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Nordlysbilde hvor formen på lyset er litt utenom det vanlige. Nydelig teknisk. Synes den nesten symmetriske komposisjonen fungerer fint her og lar "spiralen" spille hovedrollen. 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Dette var rett og slett bare ekstremt nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg