Gå til innhold

Noen apper får jeg ikke avinstallert...

merterje

Anbefalte innlegg

Jeg har en HTC Desire 500 mobiltelefon. Det er nesten fullt i telefonens lagringsområde. Har minnekort men ikke alt lagres der. Derfor har jeg avinstallert program jeg ikke bruker. Men Google oppfører seg merkelig. Jeg har fler ganger avinstallert Google +,, Google Play Musikk, Google Play Film, Google Play Bøker og Google Play Aviskiosk. Men det er bare det at Google installerer disse igjen på min mobil senere uten tillatelse fra meg da. Vet ikke hvorfor ?? Jeg har et program på mobilen som heter Google Appen, det er på over 50MB, og kanskje er det den som reinstallerer programmene igjen ?? Men jeg tror ikke jeg tørr å avinstallerer Google Appene, da det kan hende Googles søkemotor ikke vil funke ??

Det var det, håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er standardprogrammer som følger med telefonens standardoppsett og kan følgelig ikke avinnstalleres. Det er derfor det lages Nexustelefoner hvor man da kan bestemme selv hvilke programmer man vil legge inn/avinnstallere.

Ja mulig, men jeg har tatt en liten vri. Jeg tror programmet som bestemmer denne ufrivillige installeringen, er Google Appen. Det er et stort program på 50-60 MB. Jeg tok å deaktiverte det, altså ikke avinstallerte, da har jeg sikker ikke mulighet til å installere noen Google Apper senere. Det ser da ut til at de uønskete Google appene ikke installerer seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...