Arodem Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Amnesia: The Dark Descent er gratis på Steam, men du må være rask.I dag kan du sikre deg det skumleste spillet vi har spilt helt gratis Lenke til kommentar
Sombie69 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Går fint å hente det via Steam app`n også Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Apropos....noen som vet om det jobbes på en oppfølger etter "A machine for pigs?" Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Apropos....noen som vet om det jobbes på en oppfølger etter "A machine for pigs?" Er vel ikke samme utvikler som står bak? "A machine for pigs" er vel laget av samme folka som laga "Everybodys gone to the rapture", som kom nå i august Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Sjekka litt.. Frictional Games (De som laga første Amnesia spillet) har laget et nytt horror spill som heter "SOMA". Det har release 22 september Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Det spillet her er grise skummelt. Husker første gang jeg prøvde demoen. Endte opp med ikke kjøpe spillet da det var for skummelt. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Er det så skummelt da ? Kanskje spille med lavt lyd og lyset på fult Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Mange takk. Sier aldri nei til ett gratis spill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Takker for tipset, havnet i min steam liste. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kjøpte dette spillet for mange år siden, men la det fra meg etter omkring 40min. Det ble rett og slett for skummelt.. Hæshtægg pyse Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Er det så skummelt da ? Kanskje spille med lavt lyd og lyset på fult Det er serr skummelt. Prøv det! Er jo gratis. Men det blir litt teit å dempe lyden osv... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Har angst nok fra før av så står over denne her tror jeg Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ja, tusen takk for tipset som førte til at jeg har enda et spill på Steam jeg ikke kommer til å spille... Er nervøs av meg så det er jo enda bedre at det er et skrekkspill. DAMN YOU Gamer.no, damn you to hell 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kan jo høre på PewDiePie sin jenteskrik : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå