Bluebeans Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor finner jeg 2D oversikter over standar banene i cs. Vet det skal ligge noe i cstrike mappa men jeg har ikke tilgang til den på den pcen jeg sitter ved nå. Derfor lurer jeg på hvor jeg finner det.. Lenke til kommentar
darker Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 håper noen svarer, dette er noe jeg også har lurt litt på. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Jeg har noen av dem (aztec, cbble, clan1_mill, dust2, inferno nuke, prodigy & train). msg mg på irc ( i teh hw.no chan)hvis du har lyst på dem, eller add mg i msn msngr eller.no Endret 12. november 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skulle du hatt bra 2Dmaps, eller de som vises når du velger overview som Spectator mode? Bra 2D-maps til CS Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Skulle du hatt bra 2Dmaps, eller de som vises når du velger overview som Spectator mode? Bra 2D-maps til CS Finner ikke sida.. Er den bare midlertidig nede eller hele tida? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Skulle du hatt bra 2Dmaps, eller de som vises når du velger overview som Spectator mode? Bra 2D-maps til CS Finner ikke sida.. Er den bare midlertidig nede eller hele tida? Den er oppe nå, men husk at det er for taktikk, du kan ikke laste ned custom 2d overview. EDIT: den har ikke blitt oppdatert på noen måneder, men fungerer likevel fint. Endret 12. november 2003 av Kringla' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå