matsbb Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Både gull- og sølvvarianten kommer til Europa.Nye PlayStation 4-kontrollere er på vei Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling.. 3 Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling.. Fjott, da har du ikke sett The Tactical Assault Commander 4 som Sony lager.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Har så dårlig erfaring med ds4 at jeg kjøpte meg 2 stk SCUF kontrollere sånn at jeg i det minste har noen som funker dem få gangene dem brukes. Elite kontrollere har jeg bestillt 2 stk av og. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling.. Fjott, da har du ikke sett The Tactical Assault Commander 4 som Sony lager.. Er ikke det tastatur og mus? Brukendes omtrent kun til fps? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ja burde heller konsentrere seg å lage en kontroller som tåler litt, spiller man en del fifa så slites gumien kjapt på thumbsticka 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling.. Fjott, da har du ikke sett The Tactical Assault Commander 4 som Sony lager.. Mus og tastatur har sammenheng med en håndkontroller hvordan..? 2 Lenke til kommentar
Syter Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Microsoft lager en Elite kontroller, som er fantastisk (men svindyr), Playstation klasker på litt maling.. PS-kontrolleren trenger ingen elite kontroller - den er bra i utgangspunktet. </fanboi rage> 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Fargen betyr ikke så mye for meg. Før jeg åpnet artikkelen så forventet jeg mer at de hadde endret kontrolleren, men nei. Hva med knapper som henger seg opp, har de fått avsmurt disse ordentlig, slik at dette ikke skal skje? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ja burde heller konsentrere seg å lage en kontroller som tåler litt, spiller man en del fifa så slites gumien kjapt på thumbsticka Noob PES og FIFA spilles selvsagt med piltastene, bare fjortiser og nerder som bruker thumbsticks;) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hva med: http://customps4controllers.co.uk/ebay/chrome-gold-custom-playstation-4-controller/ Er lattlig å lage kontroller i alle verianter, skulle tro mye av dette var uorginalt. Det er vel nok fordi folk ofte kjøper uorginale kontroller hvis de vil ha spessiel stil. Så vil ikke sony tape penger på det. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Dem burde gjøre noe med L1 R1 knappene. Dem er så ufattelig dårlige. Noen som syns det samme? visst du trykker feil på disse så sitter dem fast (eller føles trege ut)... gjør det på BEGGE kontrollene mine. Spesielt visst man trykker på kanten av knappen. Den henger seg opp i plastikken ser det ut som. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Batteriet? Ingen som savner bedre battertitid? Er jo en spøk hvor dårlig det er I grunn. Og ja, triggerene er ikke av allverdens kvalitet nei. Har levert inn 2 stk. med nøyaktig same kjipe "slitasje" For og ikke snake om tidenes dårligste gummi på stikkene? Har brukte "hetter" på de nye erstatningskontrollene siden dag 1 nå, bedre grep på den måten også. Endret 16. september 2015 av Mala Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 "I tillegg skal nye frontplater til harddisken bli å finne i japanske butikkhyller." Jeg driver fremdeles opplæring på foreldrene om bruken av ordet harddisk. Er dere sikker på at dere vil følge eksempelet til mine foreldre Geimer? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Sverger til gamecube kontrolleren, de burde ta en titt på den. 1 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Har eid Playstation 1-4 og gikk nylig over til den "grønne" siden. Er plutselig enig med mang om at Xbox controlleren er meget god, og bedre en ds4. Tipper Elite gir hakket mer premium igjen! 2 Lenke til kommentar
iFlame Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ikke Steel Black? Så vi som ikke setter pris på glorete dilldall må holde oss til de orginale kontrollene? Av de 4 er det kun den som hadde vært aktuell for meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Den beste kontrolleren blir ikke bedre av et lag med maling. Utgaven i "sølv" så ikke så verst ut, men jeg foretrekker den helt sorte jeg allerede har. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Fristet ikke nevneverdig. Det grå mønsteret mot det svarte på originalkontrolleren funker, men dette synes jeg ikke blir fint når man øker kontrasten så mye som i de nye kontrollerene. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Dem burde gjøre noe med L1 R1 knappene. Dem er så ufattelig dårlige. Noen som syns det samme? visst du trykker feil på disse så sitter dem fast (eller føles trege ut)... gjør det på BEGGE kontrollene mine. Spesielt visst man trykker på kanten av knappen. Den henger seg opp i plastikken ser det ut som. Det var den saken jeg hadde i tankene i tidligere innlegg her i tråden. Mine knapper henger også litt. Men foreløpig har jeg bare gitt beng i å stresse med det, da det ikke har forverret seg ihvertfall. Du har to valg, det ene er å gå til butikken og forsøke med et kjøpslovsinnbytte, eller at de reparerer. Det andre er at du finner guiden på hvordan få knappene i orden igjen selv, ved hjelp av Q-tips og liknende hjelpemidler. Hovedproblemet ser ut å kunne være at de i produksjonen har smørt på for mye glidemiddel. Kan selvfølgelig hende at det finnes andre problemer hos noen, men det var ihvertfall den saken jeg tenkte på. Endret 16. september 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå