Gå til innhold

psdata + litt komplett

Anbefalte innlegg

starten er da slik

kjøpte en acer al732 fra psdata i mars\ april i år for å ha med på tg(var forresten strålende fornøyd både med skjermen og med servicen(untatt han jeg snakket med hos psdata som hørtes ut som meg når det er rett før examen og man har leste hele natten(ganske trøtt altså)))

men i forrige uken sluttet skjermen å fungere da( bare litt lys når jeg slo den på, men ellers død)

så ringte jeg først psdata, ble henvist videre til infocare, derfra til acer så fra acer til annet firma som jeg ikke husker navn på, men de fiksa det fort og en tlf samtale på 3 min er ny skjerm sendt.

så komplett delen

fikk hd under sommern 2002, men døde her i høst etter lang og trofast tjenste :grine: (120 GB 5400rpm WD)(heldigvis var den tom)

og en epox kort ble samtidig sendt inn pga av ødelagt nettversk kort (intregert da)

får nå etter eget ønske et abit ic etter eller annet max 3 tilbake

:grine: :grine: stakkars hd

RIP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe og konklusjonen var. :roll:

Trenger man strengt tatt en konklusjon? Kanskje dette bare var en sånn helt pointless anekdote som gamle folk pleier å komme med (no offence ment) :lol::lol:

Det trengs en konklusjon, ja! Det hadde ikke vært vits å poste denne, hvis vi ikke får noe konklusjon!! :roll:

Lenke til kommentar

Som mange andre ser jeg ikke helt poenget her jeg heller...

Den tiden det tok meg å "scrolle" ned siden var rimelig bortkastet. Ventet meg noe videre "story" kan en si ja..

(Værre var det vel egentlig at jeg gadd å bruke tid på å skrive dette, som så mange andre *grin* )

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...