AfterGlow Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Etterlengtet funksjon kan snart komme på plass.Snart kan du trolig slette forhåndsinstallerte apper på iPhone Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 EU liker å lage regler. Kan de ikke lage en regel om bloatware som ikke kan slettes? Jeg er lei av at Feisbook ikke kan slettes fra Android-telefoner. Kun deaktiveres, hva nå det betyr. Ligger facebook-appen der og spionerer på meg for NSA, selv om den tilsynelatende er vekk? Hvorfor kan den ikke bare slettes? 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 EU liker å lage regler. Kan de ikke lage en regel om bloatware som ikke kan slettes? Jeg er lei av at Feisbook ikke kan slettes fra Android-telefoner. Kun deaktiveres, hva nå det betyr. Ligger facebook-appen der og spionerer på meg for NSA, selv om den tilsynelatende er vekk? Hvorfor kan den ikke bare slettes? Verden er en skummel plass å være i gitt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Kanskje jeg kan kvitte meg med useless-mappen da? Om ikke slette, la oss fjerne ikonet fra hjem-skjermen hvertfall. Lenke til kommentar
Håviken Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 vil det komme med ios 9 ? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 vil det komme med ios 9 ? Dessverre, det er nok litt mer frem i tid, kanskje. Istedet har det blitt lagt til et par nye apper som det ikke går an å fjerne.. Bortsett fra det, virker det som en bra versjon så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg