fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvorfor er dere moderatorer så strenge her i søppel nå for tia? Den "unyttig informasjon" tråden til bone for eksempel.. Altså, dette er ikke bare off-topic delen av forumet, men -søppel- delen! Før skjønte jeg det litt bedre, da ble det mye unødvendig posting, fordi mange skrev bare for å øke postcounten. Nå er det mer rom for å rett og slett ha det litt gøy. Det er IKKE mange nyoppretta tråder og/eller action her i forhold andre off-topic deler av forum på samme størrelse. Dere kan vel løsne litt nå som postcounten er borte? Right? Takker for at dere(kanskje) leste dette (Nei, poster ikke denen i tilbakemeldinger, der tas ikke requests fra søppel seriøst.. Ikke at de tas seriøst her heller, men her er det mer sjangs for at moderatorer som "henger" litt mer her enn andre får lest dette.. Right? ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Heisann! Jeg ble litt overrasket selv når jeg så den ble stengt, så jeg spurte ernie85 selv. Så uten å argumentere moderators argumenter akkurat nå (den ballen sparker jeg først til deg og andre, så kan den gjerne komme tilbake), så quoter jeg i første omgang bare det som ble sagt; MIN MELDING Heisann ! :nice: La det først være klart at jeg ikke klager, eller er sur, eller noe i den dur; jeg bare spør, fordi jeg er nyskjerrig. Nylig ble min post stengt; Overraskelse: jeg strenger tråden For dere som ikke har skjønt det: tråden inneholder ikke noe fornuftig innhold og skulle vært postet i SO3 Igjen; det gjør meg overhodet ingen ting! Det var bare noe jeg skrev siden jeg kjedet meg midt på natta og følte for å si noe. ..og jeg måtte faktisk veldig.. Men, jeg skjønner ikke Hvorfor den skulle bli slettet, eller rettere; stengt?! SøppelUsmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv. Her går det jo tydlig frem at man kan poste "usmakelig, irrelevant materiale", men min post ble stengt av samme grunn; ikke noe fornuftig. Så, hvorfor ble min post/tråd slettet da den ikke gjorde noe galt, eller brøt noen rettninglinjer, men rettere "fulgte" dem? Igjen; jeg er ikke sur, bare veldig nyskjerrig! ha en God dag! med vennlig hilsen Bone MELDING FRA ernie85 Hei! Ja, jeg skjønner argumentet ditt, MEN nå er det slik at alt unødvendige greier skal skrives i SO3. Grunnen er at det en tid var ekstremt mye spam og ekte søppel i søppel at det ble et problem slik jeg har skjønt det. Og du trenger selvsagt ikke lese hele SO3 før du poster hvis du lurte på det. Er bare en regel i SO3; spam=ban, og spam i det tilfellet er omtrent det å skrive bare skrive ordet SPAM. Btw: jeg blir nok ikke sur når noe klager, er bare en utfordring å svare så lenge brukeren holder seg seriøst. Er det en useriøs klager blir jeg nok sur mvh Alf Henrik H. Sauge Amotor.no mvh Bone Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) oi, har jeg gått glipp av en tråd? EDIT: Den posten syntes jeg var unødvendig, må du fortelja noen at du må pisse fortell de som bor med deg.. Endret 12. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 oi, har jeg gått glipp av en tråd? EDIT: Den posten syntes jeg var unødvendig, må du fortelja noen at du må pisse fortell de som bor med deg.. Ja, den var unødig.. Men, dette er jo et Søppel forum under Off-Topic.. Hvor det står klart og tydlig på beskrivelsen av emnet; usmakelig, irrelevant materiale som man ikke kan holde for seg selv.. Hele "søppel" tråden er jo unødig.. for ikke å nevne de 150 sidene i SO3.. Tror ikke det står mye fornuftig der heller.. Så "problemet" er jo at en tråd blir stengt av grunner som gjør at denne "off-topic/søppel" -forumet lever i beste velgående.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 cnil hadde en post veldig nylig(idag? igår?) som omhandlet noe lignende.. Vi slår oss ikke løs her! Blir ikke ordentlig kjent på en måte.. Det vil jeg påstå er fordi.. vel, les hva jeg skrev i første posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå