Gjest member-296438 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Sitter og titter...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Fortellende og sjarmerende. Veldig bra igjen! Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Godt observert! Er nok noen som kan kjenne seg litt igjen i dette? Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Et typisk hverdagsbilde som gjør seg godt i monocrome. Veldig bra! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Nå tilbake på post : ) Inspiserer den tenkende elite, hvor de måtte være. Ja, hva tenker egentlig folk i de ulike situasjoner, du risper i overflata , svarene får vi nok aldri ...og vi har vel heller ikke bru for dem ; ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Et meget bra situasjonsbilde der både for- og bakgrunn har like stor betydning. Det er slike bilder som får den lille hjernen min til å tenke litt over livets gang - og takk for det ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Ja, gamle gubber har også sansen for vakre damer. Jada, bare si det - på seg sjæl kjenner man andre. Du har blitt god på det å finne slike motiver. Nærmer seg vel nok til utstilling nå? Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Takker for flotte kommentarer på det som muligens er en liten serie av tittere..... @Ingvald, så er det "spot on" i din beskrivelse av det som er meningen med slike bilder. Overlate noe til tankegangen:-) @Kneppen, så er jeg nok milevis unna ei utstilling. Måtte vel ha gratis lotteri og fri bar for å trekke folk, tenker jeg...... @Helene, helt ukjent for meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg