Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Der som ingen trur....at nokon ville snu.... Fantastisk landskap flott formidlet. Fine fargetoner/lys og flott dybde i bildet. Du har fått grepet på slike bilder ser jeg. Veldig bra at du deler slike bilder, slik at sånne som jeg får se hvordan det ser ut på heia:-) Hei Pål! Jeg liker å ta dere med på tur, jeg er på så mange fine turer som jeg gjerne vil dele. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Så flott å få litt info om hva vi ser på bildet ditt Helene. Komposisjon og farger er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Jeg synes det er kjekt når folk skriver litt om bildene sine, hvor det er tatt, hva som er gjort med det og slike ting. Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Ja, sånn bli're når man bor midt i smørøyet hva motiver angår selv om man må kjøre noen bil på søndagsturen. Dette går jo rett inn i Norgesromantikken. Fint utsnitt og beskjæring også. Roar Tusen takk Roar! Ja, kan ikke nekte for at jeg bor midt i smørøyet, og så er jeg flink å komme meg ut med kameraet klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg