Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Norsk fjordlandskap I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Nydelig stykke norsk natur! Veldig bra utsnitt du har valgt. Tåler godt en titt i full størrelse dette, ja... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Nydelig stykke norsk natur! Veldig bra utsnitt du har valgt. Tåler godt en titt i full størrelse dette, ja... Tusen takk du! Vi bor jo i et fantastisk flott fylke, med en natur så vakker at det av og til nesten gjør litt ondt.. Denne turen opp til Kilstivatnet og videre opp på Blåhornet er faktisk en av de vakreste turer jeg har gått. En ren nytelse fra ende til annen!. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flott dette Helene...likte det Mvh Bekir Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flott dette Helene...likte det Mvh Bekir Tusen takk for vennlige ord Bekir! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flott landskapsbilete med fint komp og naturlege fargar! Vert sprek av å ferdast i slikt terreng Magnar 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Mye flotte fjell der tydeligvis. Fant to Blåhorn og en Strandal(en), men ingen Eidsdalen. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Mye flotte fjell der tydeligvis. Fant to Blåhorn og en Strandal(en), men ingen Eidsdalen. Det er utrolig flotte fjell å gå i dette. Søk på Eidsdal, da finner du det tenker jeg. Det ligger på andre siden av fjorden for Valldal. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Ojj Helene, der kunne jeg tenkt meg å vært! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flott landskapsbilete med fint komp og naturlege fargar! Vert sprek av å ferdast i slikt terreng Magnar Hehe! Ja, det er litt motbakker på Sunnmøre. Akkurat denne turen var ikke av de verste, en fin liten tur i grunnen. Vakkert alle steder jeg satte øynene. ...og masse fine blåbær! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Ojj Helene, der kunne jeg tenkt meg å vært! Kommer du sørover en tur, så kan jeg tipse deg om mange flotte turer. Vi var faktisk på kajakkpadling på Geirangerfjorden, padlet ut til de 7 søstre (fossefallet...egentlig var der bare to nå..) Det var en flott tur. Velkommen skal du være! 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Et nydelig oversikts bilde . her er det mange nivåer på høydeskalaen innover. Noe i meg blir trett av å se for lenge på, Men det var nok mer beina en øynene : ) mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Et nydelig oversikts bilde . her er det mange nivåer på høydeskalaen innover. Noe i meg blir trett av å se for lenge på, Men det var nok mer beina en øynene : ) mvh Ibn Det var ikke meningen å gjøre deg sliten Ingvald! Tusen tak for fin kommentar! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Et flott landskapsbilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. En fin beskrivelse har du også laget noe som gjør bildet mer interessant. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Et flott landskapsbilde dette hvor komp, farger og skarphet er veldig bra. En fin beskrivelse har du også laget noe som gjør bildet mer interessant. Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flott..rett og slett Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Der som ingen trur....at nokon ville snu.... Fantastisk landskap flott formidlet. Fine fargetoner/lys og flott dybde i bildet. Du har fått grepet på slike bilder ser jeg. Veldig bra at du deler slike bilder, slik at sånne som jeg får se hvordan det ser ut på heia:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Så flott å få litt info om hva vi ser på bildet ditt Helene. Komposisjon og farger er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Ja, sånn bli're når man bor midt i smørøyet hva motiver angår selv om man må kjøre noen bil på søndagsturen. Dette går jo rett inn i Norgesromantikken. Fint utsnitt og beskjæring også. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Flott..rett og slett Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg