thyes Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hei hei. Jeg har hatt lyst å kjøpe meg sykkel ganske lenge nå, og siden en kompis gikk til innkjøp for litt siden er lysten enda større. Det jeg har lyst til er å sykle i skog, på stier på fjellet og lignende, i litt mer krevende terreng enn asfalt og grusveier. Sykkelen kommer nok sikkert til å bli brukt en del på asfalt også, men det er fjellet som lokker mest, og hovedgrunnen til at jeg har lyst å kjøpe sykkel. Tingen er at jeg har ikke råd til å bruke 15-20 lapper på en sykkel, jeg tror ikke jeg vil strekke meg lengre enn til like i overkant av 6000, gjerne billigere også om det går an å oppdrive en bra sykkel til en rimeligere pris. Vil en sykkel i denne prisklassen funke greit på fjellet? Jeg tenker ikke å sykle i steinrøyser, men litt røtter, humper etc. bør den kunne tåle. Er det noen som har anbefalinger eller tips? Kan en halvdempet sykkel av kjent merke til 5000,- på G-Sport gjøre susen? Tips tas imot med takk Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Her får du en god del for pengene: http://www.birksport.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1009_1010&products_id=6976 Siden 2016-syklene er på vei inn, kan du fort komme over noen gode tilbud på 2015-sykler. Dersom den sykkelen blir for dyr, kan du også sjekke de andre syklene på birk, eller for eksempel på bikeshop.no. Har ikke erfaring med sykler fra G-sport, så det er litt vanskelig å si. Lykke til! Lenke til kommentar
thyes Skrevet 23. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Takk for tipset! Jeg endte opp med en Diamant Apex 27.4. Flott sykkel, har fått testa den i skikkelig terreng et par ganger nå og er meget fornøyd Den kosta originalt 8999, var satt ned til 6999, og når selgeren sjekka prisen i kassa viste det seg at den var satt ned ytterligere en tusenlapp, flott med høstsalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå