geita24 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Hei, Jeg prøver å få det til, slik at jeg kan bruke PS3 controller til å spille The Witcher 3 på PC'en min. Fulgte denne guiden : men får det ikke til å funke. Kan det være fordi min PS3 kontroller ikke er original?(kjøpt på ebay, men fungerer like godt som originalen på PS3 ihvertfall) Den ble installert, og den vises som en xbox360 controller i ''Game controllers' i windows(8.1) , men når jeg går på properties for å teste om den funker, så gjør den ikke det. Noen som kan hjelpe? Endret 15. september 2015 av geita24 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Orker ikke å lese meg noe spesielt inn, men kanskje du skulle gjort et forsøk MED motionjoy? Masse guides ute på YouTube:) Lenke til kommentar
geita24 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Del Skrevet 15. september 2015 Ser ut til at jeg har fått det til. Gjorde en restart, og prøvde ALLE USB-porter, så gikk det på den siste(alltid den siste du prøver..) Den kobler seg av en gang i blandt, men tar bare inn og ut ledninga, så kommer den tilbake. det får holde inntil videre Takk for tipset. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå