HappyW Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Har familie fra Malaysia som besøker Norge pga dødsfall. De har bestemt seg for å bli i 20 dager og skal bruke avdødes leilighet. problemet er at internett og modem ble avinstallert og sendt tilbake til GET for ikke lenge siden. De kommuniserer veldig mye med familie hjemme i Malaysia så de vil gjerne har internett i leiligheten. Så derfor lurer jeg på om det er noe rask måte jeg kan installere trådløst internett der som jeg også kan avbestille like raskt igjen når de drar hjem? Har ikke så veldig mye peiling når det kommer til internett og sånt så setter veldig pris på veiledning!! Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Rimelig sikker på at mobilt brebånd fra ulike operatører kan avbestilles når som helst. Chess har i alle fall dette, men forutsetter vel at du har et abonnement der fra før. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Kjøp et Chess kontantkort og sett opp et WiFi Hotspot med en mobiltelefon. Koster pr i dag kr 20 pr dag uten hastighetsbegrensning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå