thorkenneth Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ruteren min begynner å dra kraftig på årene, og litt ustabilitet i det siste har gjort at jeg har begynt å vurdere ny. Jeg trenger ikke en som må klare veldig kraftige oppgaver og mange tilkoblinger. Vi er to stk i husstanden, og bor i leilighet på ca 60m2. Den kommer til å være tilkoblet smarttv, nas i tillegg til data og smarttelefoner. Jeg har ikke lyst å bruke 1500 kr som de som testes i dag ligger på. Er det noen brukbare i siktet 500-800kr? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Bittelitt over, men kanskje verdt det? http://www.prisjakt.no/product.php?p=1021218 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 RT-N66U er et godt valg i den prisklassen, mangler AC nett men ellers så er den meget nice. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Netgear WNDR3700 er en veldig bra router til en god pris. Den begynner å dra på åra men til ditt bruk så vil den holde i massevis. Mangler selvfølgelig AC men har full N og G og kvasi N hvis man er vrang. Den er også dønn stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå