Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søt jente på seminargruppa. Hvordan gå fram

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig begynt på BI og kommet godt i gang med både det sosiale og skole. Seminargruppe har vi hver annen uke og her er det ei jente med dialekt jeg syns var søt og virket kul. Jeg ser hva hun heter da vi begge er i seminargruppa på facebook. Sett hun rundt på skolen og i forelesning av og til da vi går samme studie ofcourse. Vi hadde vår andre seminargruppe sist onsdag og har neste samling på onsdag neste uke. Hun var på den første, ikke den andre. Vi var på gruppe på sånn bli kjent-leker så snakka litt med hun da, men ikke oss to alene. Fikk hun til å le litt og vi spurte hverandre om ting og tang.

Er keen på å bli bedre kjent med hun.

Er såklart lysten på å nå sende hun en liten friend request på fb og spørre noe avslappa som "hei :) så deg ikke i seminargruppa sist?" Elns. Men føler det kanskje blir litt rart..? Er jo 3 uker siden nå. Ikke lyst å gi hun bad desp førsteinntrykk. Vet ikke om det oppfattes sånn egentlig.. Men ja.

Burde jeg vente til neste onsdag og se om hun kommer på seminar da? Evt snakke litt da og så facebook? Kjipern om hun ikke er der da heller. Er jo 3 uker i morgen siden vi prata litt og ble kjent. Jeg er en veldig chill person og ikke klein elns. Ikke så keen på å gjøre ting kleint da jeg jo skal se hun en del helt til juni haha.

What to do?
Mvh. Student

Anonymous poster hash: b6604...1ed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...)

Jeg er en veldig chill person og ikke klein elns.(...)

Anonymous poster hash: b6604...1ed

Det var en annen person her på forumet i en lignende situasjon som også var veldig chill, selv om mange sa at det ikke var så lurt, han endte opp med å ikke få dama. Jeg vet ikke om han var klein eller ikke, men du kommer vanligvis ingen vei hvis du bare venter på at ting skal skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...