Novise Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har LAN (ethernet 10/100)og har nylig installert ADSL og det virker greit, men jeg har ett problem, - jeg kommer ikke inn på enkelte sider fra andre maskiner enn den som er direkte koblet til ADSL-modemet. Eks. Komplett.no og Nettavisen.no kan ikke nåes fra netverket, men eks VG, Aftenposten Hardware.no etc virker utmerket! Hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
decker Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jah, har merket det samme.. har koblet to maskiner i nett med en hub imellom. (3com office connect sak...) på den ene maskina som er "hovedmaskinen" funker det flott, mens på den andre er det problemer med enkelte sider! dekks Lenke til kommentar
Novise Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Er det noen som kjenner dette problemet og som har peil på hva som er årsaken og hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Dette har vore oppe fleire gonger på forumet, så ta eit søk og sjå kva du finn. Så vidt eg hugsar så har det noko med proxy-settingar å gjere. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=16074&forum=16 Lenke til kommentar
Novise Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Takk for svaret Det løste hele problemet! Jeg har brukt det samme nettverket for å dele internett tidligere ( med ISDN), da hadde jeg ingen problemer. Hva er det som gjør forskjellen med ADSL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå