Ragnar Skj Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Sorte mand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ett meget artig motiv som vekker forundring. Kledelig i s/h. Liker nok V1 best. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Vart a skræmt ja...... Artig gatefoto der du har fått en flott effekt med mørkemannen. Velger v1. Synes det er morsomt å se du prøver stadig nye ting, slik som gatefoto i dette tilfellet. Du er ikke redd for å prøve, det skal du ha:-) Kanskje det er noe for oss andre også, dette med å prøve seg i forskjellige sjangere. Fort å gå seg fast i en type foto, har jeg funnet ut..... Flott Ragnar, stå på! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg ble overrasket når jeg så at dette bildet var ditt og ikke Pentaxen sitt! Artig at du spiller på flere strenger. Er enige med de andre at V1 er det beste. Skulle gjerne vært kvitt den lille tingen oppe i bildekant omtrent i midten. Den hadde jeg fjernet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Kreativt gatefoto , jeg går for v2 der jeg synes den Sorte mand ble fremhevet best i etterbehandlingen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Tenkte Sir Winston straks jeg så bildet, selv om proporsjoner skiller, ser man etter. Flott, med V1 som mitt foretrukne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 V2 for meg! Kreativtiteten blomstrer! Bra det! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Klassisk gatefoto dette. Stilig figur, som helt klart ser best ut i v1 synes jeg. Litt mye rot i bakgrunnen som dessverre overlapper øvre del av mannen, dette kunne kanskje vært unngått ved en litt annen kameravinkel eller ventet litt lenger på det rette øyeblikk. Men for all del - stilig og jeg håper det kommer mer slikt fra deg. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Ett meget artig motiv som vekker forundring. Kledelig i s/h. Liker nok V1 best. Mvh. Rolf Hei Rolf og takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Vart a skræmt ja...... Artig gatefoto der du har fått en flott effekt med mørkemannen. Velger v1. Synes det er morsomt å se du prøver stadig nye ting, slik som gatefoto i dette tilfellet. Du er ikke redd for å prøve, det skal du ha:-) Kanskje det er noe for oss andre også, dette med å prøve seg i forskjellige sjangere. Fort å gå seg fast i en type foto, har jeg funnet ut..... Flott Ragnar, stå på! Prøve, feile og lære heter det, og det kan det vel være noe i. Din sjanger er besnærende og morsom å forsøke seg på, men slett ikke så enkel som det kan se ut til. Fint å ha deg som inspirator her. Min hovedgesjeft når det gjelder foto er landskap, bybilder og hverdagssituasjoner. Dette er jo et felt hvor nærmest alle tar bilder i, men det gjelder også her å finne noe som kan skille seg ut fra mengden, noe som heller ikke er like enkelt bestandig. Ellers morsomt og lærerikt å forsøke nye ting. Kjempehyggelig å få din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Jeg ble overrasket når jeg så at dette bildet var ditt og ikke Pentaxen sitt! Artig at du spiller på flere strenger. Er enige med de andre at V1 er det beste. Skulle gjerne vært kvitt den lille tingen oppe i bildekant omtrent i midten. Den hadde jeg fjernet.. Fint å få ditt skarpe blikk på bilder. Setter stor pris på dine kommentarer ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Kreativt gatefoto , jeg går for v2 der jeg synes den Sorte mand ble fremhevet best i etterbehandlingen. Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Tenkte Sir Winston straks jeg så bildet, selv om proporsjoner skiller, ser man etter. Flott, med V1 som mitt foretrukne. Hei Trond og takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 V2 for meg! Kreativtiteten blomstrer! Bra det! Hei, og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Klassisk gatefoto dette. Stilig figur, som helt klart ser best ut i v1 synes jeg. Litt mye rot i bakgrunnen som dessverre overlapper øvre del av mannen, dette kunne kanskje vært unngått ved en litt annen kameravinkel eller ventet litt lenger på det rette øyeblikk. Men for all del - stilig og jeg håper det kommer mer slikt fra deg. Henning Fint å få ditt syn på bilde i din og Pentaxens sjanger, nyttig for meg. Har nok et stykke igjen det stabile, høye nivå dere er på men morsomt å få prøve seg litt. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Inspirert av Pentaxen??? Jeg har også tenkt i de baner at det kanskje er på tide å ta noen slike bilder når man er på by'n. Selv om den sortkledte her er på vei ut av bildet i retning konditoriet så er plasseringen god for du har fått så fin dybde via Grand mot Slottet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Inspirert av Pentaxen??? Jeg har også tenkt i de baner at det kanskje er på tide å ta noen slike bilder når man er på by'n. Selv om den sortkledte her er på vei ut av bildet i retning konditoriet så er plasseringen god for du har fått så fin dybde via Grand mot Slottet. Roar Ja du er i området til daglig og har nok mye "ugjort" når det fotografering - med mange forskjellige motiver og "menyer". Alltid spennende å se dine bidrag, ikke minst fra din hjemby. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg