Gå til innhold

Noen som ser frem til SWAT: Urban Justice ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nå ser jeg at US releasen er flyttet frem til 06 januar, og det er fortsatt ikke satt noen EU release (fortsatt TBA).

På den offisielle siden er det fortsatt ingen nyere nyheter enn fra 18 oktober ifjor.

Skal vi tippe på en release over here sånn ca. sommeren-jula neste år tro? :ermm:

(hvis det kommer i det hele tatt da...)

Lenke til kommentar
Nå ser jeg at US releasen er flyttet frem til 06 januar, og det er fortsatt ikke satt noen EU release (fortsatt TBA).

På den offisielle siden er det fortsatt ingen nyere nyheter enn fra 18 oktober ifjor.

Skal vi tippe på en release over here sånn ca. sommeren-jula neste år tro? :ermm:

(hvis det kommer i det hele tatt da...)

OMG!

Lenke til kommentar
Spillte en del Swat 3, men de mopedhjelemene så teite ut.... :ermm:

Nå har det seg sånn at de hjelmene blir faktisk brukt i virkeligheten...

Men uansett, gleder meg ikke nevneværdig til det nye SWAT, spillte de første tre men Ravenshield har vunnet mitt hjerte hva denne typen spill angår. Forhåpnetligvis er det nye SWAT spillet bra, så dermed kan det være at jeg investerer i det når det kommer ut...

Lenke til kommentar
Spillte en del Swat 3, men de mopedhjelemene så teite ut.... :ermm:

Nå har det seg sånn at de hjelmene blir faktisk brukt i virkeligheten...

Men uansett, gleder meg ikke nevneværdig til det nye SWAT, spillte de første tre men Ravenshield har vunnet mitt hjerte hva denne typen spill angår. Forhåpnetligvis er det nye SWAT spillet bra, så dermed kan det være at jeg investerer i det når det kommer ut...

De gjør vel det. De kriminelle må jo le seg ihjel.... :grin:

Uansett , så gleder jeg meg til det kommer ut, asså Swat 4.

Lenke til kommentar

Det som er litt skummelt, er at på Vivendi sin amerikanske side står det bare release i 2003, og screenshots o.l. er fra høsten ifjor.

På Vivendi sin europeiske side er ikke SWAT: Urban Justice listet i det hele tatt!

Det var endel bråk i fjor, som jeg skrev i gameinfo'n på siden min om SWAT UJ:

SWAT: Urban Justice is the new tactical police shooter from Sierra. Since the launch of SWAT 3:CQB back in late 1999, the team behind it started work on this game. If it lives up to its older brother, it will be a great game. But nothing is certain yet...the executive producer behind both SWAT 3 and Urban Justice, Rod Fung, sadly left his job at Sierra after 12 years. And in interviews he has given since his departure he speculates that the game will not be what we expect. This has, of course, been denied in interviews from the official team, but it still remains to be seen what UJ will turn out like. The game has no confirmed release, but the speculations now is for a spring/summer release in 2003.

Så jeg venter i (halvveis) spenning på om vi får se en euro release av SWAT UJ i det hele tatt. Det er lov og håpe... :roll:

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Baahhh... tenkte jeg det ikke!

Juks og fanteri... nå står det TBA som release over alt igjen... men her er det jeg egentlig har fryktet lenge;

A UK gaming mag revealed Vivendi has placed SWAT 4/UJ on indefinite hold, which effectively means a cancellation of the game.

Witchkeeper posted the bad news yesterday, citing the latest issue of PC Gamer UK. The mag apparently spoke to someone at Vivendi (or Sierra?) in Seattle, who stated SWAT: Urban Justice had been cancelled and SWAT 4 had been "put on hold, indefinitely." I've put in requests for comments to a number of different channels in Sierra and Vivendi, but in the past 12 hours, I'm still waiting on a response (it is the holidays, however).

Originally announced in February 2002 as "SWAT: Urban Justice," the project was on course for a late 2002 release when it was derailed after serious issues came up regarding the game engine being used. While it's not entirely clear what went wrong, sources close to the matter pointed to a shaky AI that simply could not work within the game world due to outmoded game engine technology. Soon after, the game's primary developer left the company, the game was delayed, and the rest of the core development team began leaving Sierra's Seattle studios for other companies. Vivendi to continued to promise unofficially that the game remained on track for a release in the future and it was all but certain Sierra/Vivendi would switch to the Unreal 3D engine to power the eventual SWAT 4 game, whatever it would have been called.

Personally, yesterday's news comes as a sizeable disappointment. Vivendi representatives told me at E3 the game was being worked on, and I in turn reported back to you on the promising future of the SWAT PC franchise. Alas, it now appears the project has been scrapped, for reasons we'll be sure to bug Vivendi about until we get a clear response. In the past, it's been hinted to me that various factors could hurt SWAT 4: a competitive market in the form of dozens of other shooters, a small existing fanbase, and relatively poor sales of SWAT 3.

Tatt fra 10-David.com 30. desember.

Så, det var vel det... takk og farvel til SWAT UJ forever...RIP!

Lenke til kommentar

Jepp, det var SWAT: Global Strike Team som kom ut på Xbox og PS2. Som sagt, så er det en helt annen type spill. Det var Argonaut som utviklet det spillet, og VU som ga det ut.

Bare sånn helt på si'.... FPS på konsoll gjør seg bare ikke... å erstatte mus/tastatur med håndkontrollene synes jeg ikke fungerer... but that's just my opinion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...