Gå til innhold

Noen som ser frem til SWAT: Urban Justice ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke helt sikker jeg. Imed at Raven Shield: Athena sword er rett rundt hjørnet tror jeg, det blir bedre. Hvis de ikke har forbedret det endel etter at de første skjermbildene kom ut!

Swat er noe helt anet.

Der gir man teamet sitt alle mulige kommandoer for å ta terroristene med minst tap av liv osv...

Lenke til kommentar
Likte SWAT 3 bedre en Raven Shield egentlig. Veldig tilfredsstillande å kunne stoppe terroristar utan å måtte skyte dei midt mellom augene.

Stemmer.

Raven Shield er mere slik:

STORM OG DREP ALLE!!!

Swat er slik:

Vær presis, forsiktig, kjeft på terroristene til de legger våpen fra seg eller skyt de.

Lenke til kommentar
Noen som gleder seg til denne?

Husker første Swat 3 til PC!

*grin*

Det kom vel egentlig bare ett Swat3 til PC da...

husker jeg spilte Police Quest 1-4, de gode gamle spillene.... :D

så kom Police Quest SWAT

så kom S.W.A.T. 2 og til slutt S.W.A.T. 3

det interesante er at PQ4, Swat1 - Swat3 så er ingen av spillene like, ingen likhet i gameplay i det hele tatt. annet enn at Sonny Bonds er med i samtlige, enten som hovedperson eller skjult i en eller annen historie eller undermeny

så vi får se om SWAT 4 plukker opp det gode gameplayet SWAT 3 hadde å tilby, eller at det kommer med et nytt, spennende gameplay for den saks skyld

Sånn "for the record" så har SWAT 1 ett gameplay hvor du følger en film lignende sak og skal skyte folk som popper opp rundt om kring, og en gang i blant velge hvilken vei du skal gå.

I SWAT 2 er det mer strategi spill, hvor du styrer troppene dine ovenifra, mens i SWAT 3 er det ett taktisk FPS spill

Endret av Tx3
Lenke til kommentar

Well I be damned... har de endelig fått rota seg til å gi SWAT UJ en releasedato!

Dette er ett av de spillene jeg egentlig hadde avskrevet. Det skulle opprinnelig ha release i oktober/november ifjor, så ble det utsatt til en vår/sommer release i år, og etter det har det vært dødt rundt spillet. Men, man skal aldri si aldri...H&D 2 var ett annet spill jeg hadde komplett avskrevet som dødt og begravet, men jeg sitter da visserlig å spiller det på min PC nå for tiden! :)

Men etter hva jeg kan se, er det kun en US release som er fastsatt enda, 2. desember. EU release er fortsatt TBA. Men det er iallefall håp nå da, da gjenstår bare å se hvor bra det kan bli nå. Spilte mye SWAT 3 før i tiden.

En bra ressursside for SWAT spillene, er http://www.10-david.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...