AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Hei! Jeg tok noen blodprøver tidliger i dag, ca kl 9. Rett etter var armern ganske rar å småslapp, noe jeg antok er vanlig. Men den er fremdeles dette nå. Vill det ta en dag eller noe før den er tilbake til normalen? Anonymous poster hash: def52...e52 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg tipper du blir bedre over natta, etter en god frokost i morgen. Om du ikke er bedre når du står opp torsdag kan du jo tan en kjapp telefon. Det er nok ikke noe farlig. Var det en omfattende blodprøve med flere glass? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Ja, 3 glass faktisk. Får bare vente litt å se da, ordner seg vell antageligvis. Edit: Woops, der ble det ikke anonymt nei Samme kan det være. Endret 15. september 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg har levert 6 glass flere ganger og det å bli nummen/slapp er en gjenganger. Enten lokalt rundt der de tok blod eller større deler av arma. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Ja ok. Grunnen til at jeg tok blodprøve er at jeg muligens er litt blodfattig, så det hjelper vell ikke å fjerne mer. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Samme sliter jeg med når de stjeler blod fra min skrott, føles som jeg ikke har armen lenger, men er slik i ca 6 timer. Det som hjalp meg er emla/tapin krem. Endret 15. september 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå