ProphetSe7en Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Noen her som vil henge seg på å ta hard raid en gang eller to i uken? Vi mangler stort sett ALLTID en eller to personer nå som det er så mange nye spill som er kommet. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hva er krav til light level i så fall? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Tja, en bør være minst 300 light for å ikke dø konstant underveis. En vil jo gå raskt opp i light mens en spiller likevel da en får 310+ ghost på Bacilica gates, 320 artifact og våpen på warpreist osv. Har en sniper med høy impact og 300+ light så er mye på plass Lenke til kommentar
sm00ch Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kunne tenkt meg å bli med, så sant det passer sånn tidsmessig for meg. Jeg er dog kun light level 290/292, så det blir vel kanskje litt på grensa. Jeg kan være en sånn bench warmer, så får dere si ifra hvis jeg kan være til bruk Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg er 300 Light med Black Spindle, Hung Jury SR4/Touch of Malice. Så våpenmessig tror jeg at jeg holder stand der. Har kjørt gjennom vanlig raid noen ganger, så jeg har litt erfaring å gå på. Blir gjerne med når det skulle passe seg, men jobber bare seinvakter resten av uka (t.o.m. søndag). Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Philosopher: Hva er ditt Gamertag? Og hvilke dager/tider kjører dere raid? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 GT er ProphetSe7en Ikke noe faste dager, men tar det når vi er nok folk på som har lyst og mulighet. Som oftest fra 18 og utover Lenke til kommentar
GhostScribe Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Ah så folk spiller faktisk destiny på xbox one! Legg meg gjerne til, er vel level 32 ish men kommer til 40 til helgen!Gamertag: FoxInaCup Endret 15. desember 2015 av GhostScribe Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ser jeg har deg liggende fra før av Prophet. La til Fox også i farten. Du får ellers bare sende en melding om du skulle ha bruk for meg i raid Prophet. Har ellers hygget meg med Sparrow Racing. Gjorde meg ferdig med S-class i går, fikk da en rosa sparrow. Ikke min favorittfarge akkurat, men klager ikke over gratis saker og ting.... Kjører da rosa shader for å gjøre ting komplett, hehe... Lenke til kommentar
GhostScribe Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Haha, hadde akkurat nokk til en sparrow pakke så fikk jeg archrunner Ble level 40 etter noen timer i går så trenger bare å gjøre litt farming og quester så er jeg klar for raid Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Gratulerer! Hvilken class og light level har du nå? Anbefales 290 Light for å bli med på Kings Fall raid. Gjerne litt mer. Jeg kikket også gjennom instruksjonsvideoer på youtube for å se hvordan ting fungerer der. Hjelper utrolig mye! For å skaffe greit gear anbefaler jeg at du gjør daily PvP for 15 legendary marks hver dag en periode (Du får marks uansett plassering), samt daily heroic story mission for 15 til etterhvert som du bygger deg opp. De kan være tricky i starten though, om man er under 250. Hjelper gjerne om jeg er pålogget og har tid Så kjøper du deg diverse gear fra utsalg i Tower for legendary marks. Ghost shell og et par passende ting til fra class trainer og Hung Jury SR4 scout rifle fra Dead Orbit. Her må du ha standing level 3 hos de for å kunne kjøpe den. Det våpenet er i alle fall min favoritt og jeg bruker det mer eller mindre fast som primary. En kamerat var griseheldig og fikk det gratis da han ble level 1 hos de. Noen som har flaks... Hver fredag 11:00 til søndag 11.00 er det også en spesiell vendor som dukker opp. Tilfeldig sted i Tower. Han heter Xür og tar kun betalt i form av Strange Coins. Du får som regel greit med de fra bounties og slikt. Han selger Exotic gear. Greit å ha en eller to som er gode og passer din class. Til info kan du kun bruke et våpen og en del armor av gangen. Tips: Ikke fall for fristelsen og kjøp Legacy Engrams. De er fra første året i Destiny, og vil sjelden ha god light level. Til 280 kjøper du eller bruker drops for det meste. Jeg gjorde i alle fall det. Fra 280 til 290 og over var jeg ofte innom Oryx' Court på Dreadnaught. Ble med en eller to andre og brukte alle seals jeg hadde der. Du får en del dårlige drops, men noen har høyere light level enn de du har, så da er det bare å infuse de i tingene du eier. Tar litt tid, men går fint an å kombinere det med quests, chests og missions. Første gang i raid kan det være noe forvirrende, men det er ganske artig. Bli med en gjeng som har tålmodighet til å sette deg inn i systemet, for det er en del å få med seg første gangen. Kings Fall krever som regel at alle deltar aktivt i en eller annen form for aktivitet. Bare å spørre om du lurer på noe Lenke til kommentar
GhostScribe Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Gratulerer! Hvilken class og light level har du nå? Anbefales 290 Light for å bli med på Kings Fall raid. Gjerne litt mer. Jeg kikket også gjennom instruksjonsvideoer på youtube for å se hvordan ting fungerer der. Hjelper utrolig mye! For å skaffe greit gear anbefaler jeg at du gjør daily PvP for 15 legendary marks hver dag en periode (Du får marks uansett plassering), samt daily heroic story mission for 15 til etterhvert som du bygger deg opp. De kan være tricky i starten though, om man er under 250. Hjelper gjerne om jeg er pålogget og har tid Så kjøper du deg diverse gear fra utsalg i Tower for legendary marks. Ghost shell og et par passende ting til fra class trainer og Hung Jury SR4 scout rifle fra Dead Orbit. Her må du ha standing level 3 hos de for å kunne kjøpe den. Det våpenet er i alle fall min favoritt og jeg bruker det mer eller mindre fast som primary. En kamerat var griseheldig og fikk det gratis da han ble level 1 hos de. Noen som har flaks... Hver fredag 11:00 til søndag 11.00 er det også en spesiell vendor som dukker opp. Tilfeldig sted i Tower. Han heter Xür og tar kun betalt i form av Strange Coins. Du får som regel greit med de fra bounties og slikt. Han selger Exotic gear. Greit å ha en eller to som er gode og passer din class. Til info kan du kun bruke et våpen og en del armor av gangen. Tips: Ikke fall for fristelsen og kjøp Legacy Engrams. De er fra første året i Destiny, og vil sjelden ha god light level. Til 280 kjøper du eller bruker drops for det meste. Jeg gjorde i alle fall det. Fra 280 til 290 og over var jeg ofte innom Oryx' Court på Dreadnaught. Ble med en eller to andre og brukte alle seals jeg hadde der. Du får en del dårlige drops, men noen har høyere light level enn de du har, så da er det bare å infuse de i tingene du eier. Tar litt tid, men går fint an å kombinere det med quests, chests og missions. Første gang i raid kan det være noe forvirrende, men det er ganske artig. Bli med en gjeng som har tålmodighet til å sette deg inn i systemet, for det er en del å få med seg første gangen. Kings Fall krever som regel at alle deltar aktivt i en eller annen form for aktivitet. Bare å spørre om du lurer på noe Så langt er jeg light level rundt 210 ish, er hunter class. Gjorde sverd questen i går i en time så ahr den i boks. Er også halvveis til rank 2 på dead oribit! og rundt 50 strange coins. Hater pvp tho Men må gjøre det en del for class quests... Mye nyttig informasjon takk! La til Prophetse7en i går men hva er taggen din? Så du sa du hadde lagt meg til men så ikke noen invitasjon... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Gamertag: Nox Zetheus Jeg er heller ikke noe spesielt glad i PvP, så jeg har stort sett gitt beng i class quests og crucible quests der. Men tar ofte den ene kampen som gir Legendary marks. Lenke til kommentar
GhostScribe Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Blir litt gaming idag, kom opp til 250 light i går, så startet jeg på en Titan som er 26 ish nå. Jør 36+ strikes for heldig random epic nå å da for å komme til 260 så jeg kan ta heroics. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Når en er lvl 40 er det bare å finne en gjeng i court of oryx så kommer en rimelig kjapt i 290+ Spiller en IB får en grei reward når en kommer til lvl 5. Sist fikk jeg 320 våpen og sko. lvl 3 på sparrow racing gjør at du kan få 320 rewards etter løpene, hjelm og artifact. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Iron Banana Lenke til kommentar
anolop Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Morn! Er det fortsatt folk i denne tråden som spiller Destiny? Jeg har slitt med å finne en stabil gruppe spillere jeg kan spille med daglig/ukentlig og vil gjerne presentere meg selv for de som er interessert. Titan - 317 Warlock - 317 Hunter - 315 Jeg er 29 år og er online stort sett mellom 17:00 og 24:00 hver dag. Jeg har brukt LFG for å komme meg på raids og nightfalls hver uke, men det er ikke sosialt nok og ikke stabilt nok. For det meste har jeg spilt alene. Add meg så snart som mulig, så sees vi! GT: anolop Lenke til kommentar
GhostScribe Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Morn! Er det fortsatt folk i denne tråden som spiller Destiny? Jeg har slitt med å finne en stabil gruppe spillere jeg kan spille med daglig/ukentlig og vil gjerne presentere meg selv for de som er interessert. Titan - 317 Warlock - 317 Hunter - 315 Jeg er 29 år og er online stort sett mellom 17:00 og 24:00 hver dag. Jeg har brukt LFG for å komme meg på raids og nightfalls hver uke, men det er ikke sosialt nok og ikke stabilt nok. For det meste har jeg spilt alene. Add meg så snart som mulig, så sees vi! GT: anolop Legg til FoxInaCup Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Har hatt en pause fra xboxen, men legger dere til begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå